یت الله محمدرضا ناصری جامعه بدون امر به معروف و نهی از منکر را جامعه‌ای مرده خواند و گفت: امروز دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال ترویج منکرات و فساد در جامعه ماست و همه ما وظیفه داریم که در برابر منکرات بایستیم.
کد خبر: ۹۱۷۲۱۶۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد با اشار به برداشت گام سوم از سوی ایران و کاهش تعهدات در خصوص برجام گفت: با وجود بدعهدی آمریکا و اروپا کاهش تعهدات برجام، حق طبیعی، مسلم و قانونی ملت ایران است.
وی با شجاعانه و درست خواندن این اقدام دولتمردان و با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی گویای این مسئله است که آمریکا و اروپا به هیچکدام از برنامه‌ها و قول‌های خود در قبال ایران پایبند نبودند، افزود: به جای دل بستن به غرب و اروپا باید به توان و ظرفیت‌های داخلی کشور تکیه کرد و با بهره‌گیری و با همراهی مردم، جوانان مومن و نیرو‌های انقلابی در مقابل استکبار ایستادگی کرد.
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد عنوان کرد: ایران اسلامی با استفاده از دانش بومی و وجود جوانان باانگیزه و فداکار به جایی رسیده که قادر به ساخت موشک است و قطعا در سایر زمینه‌ها هم می‌تواند به خودکفایی برسد.
آیت‌الله ناصری ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فلسفه قیام امام‌حسین (ع) اشاره کرد و افزود: با همت و همراهی مردم و مسئولان استان باید برای تحقق و احیای این واجب الهی تلاش کرد.
وی جامعه بدون امر به معروف و نهی از منکر را جامعه‌ای مرده خواند و خاطرنشان کرد: امروز دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال ترویج منکرات و فساد در جامعه ماست و همه ما وظیفه داریم که در برابر منکرات بایستیم.
وی با بیان اینکه دشمن در همه زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... به توطئه علیه انقلاب اسلامی می‌پردازد، گفت: این موضوع هوشیاری همه مردم، مسئولان و جوانان را در همه زمینه‌ها و نقش بر آب کردن توطئه‌ها را می‌طلبد و مسئولان باید با مدیریت و تلاش جهادی نسبت به رفع مشکلات قدم بردارند.
امام جمعه یزد با اشاره به اجتماع بزرگ عاشورایی «حسینیه ایران» در میدان امیرچقماق یزد از همه مردم دارالعباده خواست که در این اجتماع بزرگ و عظیم شرکت کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات