فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام گفت: در راستای موضوع محرومیت زدایی و کمک‌های معیشتی در ابتدای سال تحصیلی ۲۳ هزار بسته لوازم‌التحریر در نقاط محروم استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۲۱۷۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
 سردار یعقوبعلی نظری در حاشیه دیدار با خانواده شهید مدافع حرم مهدی موحدنیا در شهرستان سبزوار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با بیان ارزش کار شهدا در دفاع از انقلاب و اسلام اظهار کرد: آنچه انقلاب را به اینجا رسانده است حاصل خون شهدا وایثارگری‌های آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه ارزش کار شهدا در درک افراد معمولی وکوچک نمی‌گنجد تصریح کرد: این اجر و ارزش برای هرکس مهیا نمی‌شود.

سردار نظری در ادامه با بیان اینکه خانواده شهدا در سختی‌ها و رشادت‌های شهدا سهیم هستند تاکید کرد: خانواده با تربیت‌های صحیح خود باعث شدند تا به این درجه برسند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه ما در حال حاضر حفظ دفاع از ارزش‌های انقلاب است ادامه داد: نباید کاری کنیم که شهدا از ما دلگیر شوند.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام گفت: دستاورد‌های انقلاب همه نتیجه خون شهدا است.

وی افزود: طرح‌های جهادی، سازندگی و محرومیت‌زدایی در واحد‌های مختلف اعم از قرارگاه پیشرفت و آبادانی متعدد است.

سردار نظری اظهار کرد: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی، معیشتی و اشتغال‌زایی در نفاط مختلف و روستای‌های محروم و مرزی فعالیت دارند.

وی افزود: در امداد سیل اول ۱۳۶ گروه جهادی از استان اعزام شدند و ۳۰۵ گروه برای بازسازی مناطق سیل زده اعزام شدند.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ واحد در استان گلستان و خراسان در دست اقدام است تصریح کرد: در راستای موضوع محرومیت زدایی و کمک‌های معیشتی در ابتدای سال تحصیلی ۲۳ هزار بسته لوازم‌التحریر در نقاط محروم استان توزیع می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها