خبرهای داغ:
صیانت از مردم به عنوان محور همکاری های سپاه و پدافند غیرعامل در دیدار رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشوربا فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۷۲۴۰۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمی که جمعی از مسئولان سازمان پدافند غیرعامل کشور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور داشتند، رویکرد ایجاد حداکثر هم افزایی و هماهنگی در حوزه های صیانت و حمایت از مردم و دارایی های حیاتی کشور مورد تاکید قرار گرفت.

سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این دیدار با اشاره به اینکه امروز سپاه خار چشم دشمنان است، گفت: سپاه توانسته است در انجام ماموریت حیاتی خود یعنی پاسداری از انقلاب اسلامی به لطف خداوند موفق و پیروز باشد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه دلخوری آمریکای جنایتکار و کودکش از سپاه، بزرگترین مدال افتخار برای این نهاد انقلابی است، افزود: سپاه امروز در خط مقدم مقابله با تروریسم است و اگر رشادتهای سپاه نبود داعش در منطقه همچنان جولان می داد.

وی با اشاره به حوادث سیل چندی پیش در کشور نیز گفت: نیروهای سپاه پاسداران و بسیج همواره در خط مقدم صیانت از مردم و کمکرسانی  بوده اند و در جریان سیل اخیر حضور به موقع نیروهای سپاه پاسداران در محل حادثه و کمکرسانی به مردم نشان داد سپاه خود و تمام امکاناتش را فدای مردم میکند.

سردار جلالی با اشاره به اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور مسئولیت تضمین امنیت زیرساخت‌های کشور به ویژه در حوزه های حساس و راهبردی را برعهده دارد، گفت: دستیابی به این مهم نیاز به هم افزایی همه دستگاه های نظامی و اطلاعاتی کشور دارد و سپاه مطمئنا در این راستا میتواند کمک شایان توجه ای به پدافند غیرعامل کند.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجارب ارزشمندی در مقابله و مدیریت تهدیدات نوین دارد، گفت: امید داریم همکاری های مشترک بتواند توان دفاعی کشور در برابر تهدیدات نوظهور را ارتقا دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها