خبرهای داغ:
مدیرکل دفترامور روستایی و شوراهای استان قزوین:
مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: ۹۳ منطقه روستایی استان قزوین فاقد فرستنده تلویزیونی است که دسترسی به آنها از مطالبات مهم روستاییان این نقاط است.
کد خبر: ۹۱۷۲۶۸۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اکرم نجفی مدیرکل دفترامور روستایی و شوراهای استان قزوین اظهار کرد: بهره‌مندی حداکثری جامعه روستایی از فرستنده‌های دیجیتال را ضروری دانست و اظهار داشت: بدون شک امروزه یکی از مطالبات به حق روستاییان دسترسی به ابزارهای اطلاع‌رسانی از جمله پوشش تلفن همراه، اینترنت پرسرعت و شبکه‌های تلویزیونی است.

نجفی افزود: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در روستاها در سال های گذشته اجرا شده است امروزه توجه به امور فرهنگی و اجتماعی با هدف آموزش، فرهنگ‌سازی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این مناطق اولویت بیشتری پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: با وجود اجرای طرح های مختلف زیرساختی در روستاها هم اکنون مناطق روستایی استان قزوین از نظر تامین و نصب فرستنده‌های دیجیتال تلویزیونی از وضعیت مطلوبی برخوردار نبوده و ضروری است تا به جدیت و شتاب بیشتری به این‌ مساله پرداخته شود.

این مسئول امور روستایی تصریح کرد: براساس مطالعات و هماهنگی‌های صورت گرفته تمامی ۹۳ منطقه روستایی استان که فاقد فرستنده بوده شناسایی و اسامی آنها در اختیار فرمانداری های مناطق قرار داده شده است.

نجفی یادآور شد: خوشبختانه با توجه به آمادگی دهیاری‌های استان برای فراهم کردن محل استقرار ایستگاه‌ فرستنده‌های دیجیتالی، امیدواریم صدا و سیمای مرکز استان نیز امکانات لازم را در خصوص تامین و نصب آنها در مناطق مورد شناسایی شده فاقد فرستنده فراهم آورد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و مساعدت دولت، تکمیل، پوشش و بهره مندسازی حداکثری اقشار جامعه روستایی استان از رسانه ملی در آینده نزدیک نیز محقق خواهد شد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها