خبرهای داغ:

برگزاری کارگاه توجیهی آموزشی در بهبهان

کارگاه توجیهی آموزشی یاوران رسانه محلات سپاه ناحیه بهبهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۶۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰

کارگاه توجیهی آموزشی یاوران رسانه محلات ناحیه مقاومت بسیج بهبهان در روز یکشنبه مورخه ۹۸/۰۶/۱۷ در سالن نمازخانه این ناحیه برگزار شد.
ستوانسوم بسیجی غلامعباس پورزارع در ابتدای این کارگاه ضمن خوش آمدگویی به حضار و تسلیت به مناسبت ماه حزن و اندوه سرور و سالار شهیدان، گفت: در طول تاریخ جنگ ها و منازعات زیادی به وقوع پیوسته است که متناسب با آن از ابزارها، ادوات نظامی و سازمان‌های گوناگونی بهره برده شده است پس از آن ادوار اکنون ما در
عصر فناوری ارتباطات قرار داریم، از ویژگی‌های دوران کنونی می توان به توسعه و فراگیری دین در سراسر جهان، تغییر ماهیت و سبک زندگی مردم از یک طرف و وجود ابزار و وسایل متناسب با فناوری روز در یک جنگ نابرابر و متفاوت اشاره کرد.
یاور رسانه ناحیه بهبهان تصریح کرد امروز همه راهبرد نگاران بر این باورند که چنانچه قلبها و عقل های مردم یک جامعه را در دست بگیرند دیگر نیاز به جنگ نیست به عبارتی با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم می توان سلایق و ذائقه های مردم را از کیلومترها دورتر با استفاده از فناوری روز تحت تاثیر خود قرار داد و در سیطره خود در آورد بدون اینکه قطره خونی ریخته شود، پس از سپری شدن جنگ های سخت و نیمه سخت، دشمن وارد عرصه جدیدی به نام جنگ نرم شده است.
ایشان در ادامه در راستای تبیین و تمایز جنگ نرم و سخت از دیدگاه رهبری گفتند: در جنگ سخت چنانچه دشمن تلفاتی از ما بگیرد نام او را شهید می گذاریم ولی در جنگ نرم چنانچه دشمن بر روی فردی در جامعه تاثیر سوء بگذارد، او را معتاد، بزهکار و غیره می نامند.
وی در ادامه به مطالبات رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور دسته جمعی و تاثیرگذار در فضای مجازی و مطالبات معظم‌له از مساجد و امام جماعت مساجد برای تبدیل مسجد به پایگاه خودسازی و انسان سازی برای مقابله با دشمن در زمینه‌های مختلف و نیز زمینه سازی برای ایجاد تمدن اسلامی و بصیرت افزایی پرداخت و به تبیین گفتمان مسجد محوری برای اهالی محل اشاره نمود.
ایشان در ادامه سخنان خود به تعاریف یاور رسانه استان، یاور رسانه ناحیه و یاوران رسانه محلات پرداختند و تعریفی از کارگروه های تخصصی، وظایف حوزه و پایگاه های مقاومت داشتند.
یاور رسانه ناحیه بهبهان در بخش پایانی این کارگاه توجیهی آموزشی به آموزش خبرنویسی پرداخت و در پایان به سوالات و ابهامات حضار پاسخ داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار