همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در همه شهرستان‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۳۴۴۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
سرهنگ امیرعباس آسمند ظهر امروز در نشست ستاد بزرگ‌داشت هفته دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس امسال، اجرای ۲۲۶ برنامه در شهرستان‌های مختلف استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: هفت کمیته مختلف شامل کمیته اجرایی و پشتیبانی، کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی، کمیته ورزشی، کمیته فرهنگی و هنری، کمیته زنان، کمیته کودک و نوجوان و کمیته امنیتی و انتظامی برای برگزاری این برنامه‌ها تشکیل شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس را از مهم‌ترین این برنامه‌ها عنوان و بیان کرد: این همایش هفتم مهرماه به صورت همزمان در هشت شهرستان استان برگزار می‌شود.

آسمند رژه نیرو‌های مسلح در مرکز استان، غبارروبی و عطرافشانی گلزار‌های شهدا در همه شهرستان‌های استان، برگزاری نمایشگاه‌های عکس و اسناد و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با تسلیت ایام محرم، گفت: انقلاب اسلامی ما ریشه در حادثه کربلا داشت و با محوریت شخصیتی بی‌نظیر و بی‌بدیل یعنی حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

حجت‌الاسلام علی‌فتح میرمحمدی دفاع مقدس را نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران دانست و افزود: دوران دفاع مقدس تنها جنگی در تاریخ ایران بود که حتی یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندادیم.

وی با بیان اینکه ما بدون فرهنگ ایثار و شهادت بی‌محتوا هستیم بنابراین باید این فرهنگ را ترویج دهیم، ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم در هفته دفاع مقدس اقدامات خوبی انجام دهیم و دستگاه‌ها همکاری لازم را با کمیته‌های برگزاری برنامه‌های این هفته داشته باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار