نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

مسئولان مراقب باشند و فریب دشمن را نخورند/ملت ایران در مقابل زیاده خواهی آمریکا ایستادگی می کند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه بایستی در مقابل توطئه های استکبار هوشیار بود و تغییر بولتن به معنای تغییر سیاست های آمریکا در مقابل ایران نیست، گفت: ملت ما کربلایی و عاشورایی‌اند و در برابر گرگ های آمریکایی با قدرت ایستاده اند.
کد خبر: ۹۱۷۳۷۱۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اراک ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی و تقدیر و تشکر از عزاداران حسینی گفت: همه ما کربلایی و عاشق امام حسین(ع) هستیم؛ همه روزهای ما حسینی، کربلایی، عاشورایی است و این عشق ابدی به امروز و دیروز محدود نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه عشق به امام حسین(ع) جاودانه است، افزود: همه باید برای اربعین و 28 صفر خود را آماده کنیم؛ موکب ها فعال شوند. دنیا محل کشت و قیامت زمان برداشت است. امیدواریم با حرکت در مسیر عاشورا و اهل بیت(ع) خداوند ملت ما را در برابر توطئه های استکبار پیروز بگرداند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه به گام سوم شورای امنیت ملی درخصوص کاهش تعهدات برجامی هم اشاره کرد و گفت: در مقابل بدعهدی اروپایی‌ها و فرانسوی ها که دلالی کردند بعد از دو ماه که به آنان فرصت دادیم، گام سوم را برداشتیم. معنای گام سوم این است که در بسیاری از مسائل تحقیقاتی و پژوهشی که تابه حال اقدام نکرده بودیم وارد عمل شویم و کارهایی را که باید 10 سال آینده انجام می دادیم جلو انداختیم.

آیت‌الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه بایستی در مقابل توطئه های استکبار هوشیار بود و تغییر بولتن به معنای تغییر سیاست های آمریکا در مقابل ایران نیست، تصریح کرد: باید هوشیار بود، آمریکایی ها هر روز یکی به نعل و یکی به میخ می زنند یک روز چماق نشان می دهند و یک روز هویج، نباید فریب ‌شان را خورد ذات دشمن هرگز تغییر نمی کند.

وی به سخن امام خمینی(ره) درخصوص سیاست آمریکا اشاره کرد و افزود: همانگونه که حضرت امام راحل فرمودند"رابطه گرگ و میش چه معنای دارد؟" باید بدانیم که سیاست آمریکا با ایران هرگز تغییر نخواهد کرد؛ در این 40 سال گذشته هم دولتمردان آمریکایی حتی یک گام به نفع ما برنداشته‎اند لذا مجلس و دولتمردان، شورای امنیت ملی و همه مسئولان ما هوشیار باشند و فریب نخورند و با قدرت در برابر دشمن ظاهر شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خطاب به مسئولان و دولتمردان کشورمان ادامه داد: ملت ما کربلایی و عاشورایی هستند، شما در داخل درست عمل کنید ملت در برابر گرگ های آمریکایی با قدرت ایستاده اند. انتظار مردم این است که همه قوا، مسئولان، همه و همه در کمال  امانت، صداقت با اخلاق اسلامی عمل کنند؛ همه وفادار به امام و رهبری و نظام و مردم باشند و همه خدمتگزار مردم باشند و خود را وقف خدمت صادقانه به ملت کنند.

آیت‌الله دری نجف آبادی ادامه داد: مردم با کمبودها و مشکلات می سازند ولی به شرط اینکه مسئولان هوشیار باشند با زر و تزویر باید مبارزه شود؛ از ارز کشور که به مثابه خون پیکر ملت ما است باید حراست شود؛ باید به درستی و در زمان ضروری به بدن تزریق شود و باید با توجه به شرایط هوشیار عمل کرد.

وی افزود: امروز شرایط به شکلی است که باید در واگذاری‌ها، خصوصی سازی ها، تخصیص ارز و منابع و بودجه در کمال امانت، صداقت و نهایت نظارت عمل شود؛ نظارت نه به معنای مچ گیری که به معنای مدیریت و کنترل صیح و دقیق است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخشی از سخنان خود به به فرارسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: جوانان به عنوان امیدهای آینده کشور باید با توکل به خدا در این میدان بزرگ حاضر شوند؛ باید با جدیت و توکل به خدا، سنگرهای انقلاب را فتح کنند و خدمتگزار نظام باشند.

آیت‌الله دری نجف آبادی تاکید کرد: جوانان ما ستون فقرات آینده درخشان کشور هستند و باید قدردان خون های ریخته شده برای این نظام و کشور باشند و استان مرکزی نیز در این مسیر خون‌های بسیاری تقدیم کرده است.

وی به کنگره ملی 6200 شهید استان هم اشاره کرد و گفت: کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی 11 مهرماه در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می شود و امیدواریم که این مراسم که مزین به نام امام راحل و شهدای انقلاب ودفاع مقدس است باشکوه هرچه تمام برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات