خبرهای داغ:
امام جمعه ارومیه گفت: اقشار مختلف مردم در انتخاب نمایندگان خود نهایت دقت را بکنند.
کد خبر: ۹۱۷۳۷۲۰
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار کرد: پرهیز از دنیا طلبی، اعتقاد راسخ به ایران اسلامی و خدمت برای مردم باید سرلوحه معیارهای انتخاب نمایندگان و منتخبان ملت باشد.

وی با بیان اینکه باید بدانیم فرد منتخب دارای چه نیتی است، ادامه داد: نمایندگانی باید وارد مجلس شده و قانون‌گذاری کنند که در تراز انقلاب اسلامی باشند.

این مسوول مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: باید تلاش کنیم انتخابات با صلابت و صحت و با حضور حداکثری مردم در تمام نقاط کشور برگزار شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به سخنان سیدحسن نصرالله، افزود: این سخنان نشانه قدرت قیام حسینی و تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در میان مسلمانان است و امروز آمریکا و اذناب ان به عنوان دشمنان جمهوری اسلامی فهمیده‌اند که قدرت و توان مقابله با ایران را ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: باید به این امر توجه شود که تلاش برای مذاکره با دشمنان یا هر اقدام نادرست دیگر باعث دلسردی مردم می‌شود و قطعا برای نظام و انقلاب اسلامی مناسب نیست.

وی با اشاره به جایگاه والای بانوان در دین مبین اسلام، اضافه کرد: بانوان هم همراه با آقایان در دفاع از اسلام در تمام صحنه‌ها به‌ویژه در صحنه کربلا حاضر بودند و رشادت‌های بسیاری داشتند، از اینرو باید چنین الگوهایی برای دختران و بانوان امروز معرفی شوند.

حجت‌الاسلام قریشی، اظهار داشت: این مایه تاسف است که برخی تلاش دارند مقام و عزت بانوان ایرانی را پایین آورده و آن‌ها را به ذلت و فرومایگی بکشانند.

وی با بیان اینکه الگوی زن ایرانی باید حضرت زینب(س) در میدان کربلا باشد گفت: این توهین به مقام زن ایرانی است که خواسته اصلی آن‌ها را تنها ورود به ورزشگاه‌ها عنوان می‌کنند.

نماز جمعه این هفته ارومیه با حضور پرشور مردم و مسوولان در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

در حاشیه نماز جمعه این هفته میز خدمت نیروی انتظامی و دادگستری آذربایجان‌غربی پاسخگوی سووالات نمازگزاران بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات