مکتب عاشورا ظرفیتی مناسب برای مقابله با دشمنان اسلام

امام جمعه لنده گفت: محور مقاومت از ظرفیت مکتب عاشورا در جهت خنثی کردن توطئه های دشمن صهیونیستی به خوبی بهره برده است.
کد خبر: ۹۱۷۳۷۳۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
خطیب جمعه لنده در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرگفت: دستگاه قضا به بی حرمتی به ساحت مقدس امام حسین(ع) و هتاکان به عقاید مردم ورود قاطعانه داشته باشد و با چنین مواردی برخورد کند که بی شک نقشه دشمنان است.مکتب عاشورا ظرفیتی مناسب برای مقابله با دشمنان اسلام
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام حسین(ع) را شاخصی مهم در سبک زندگی همه جهانیان عنوان کرد و افزود: ظرفیت و مکتب عاشورا باعث شده است تا آزادی خواهان و عدالت خواهان حول محور این خورشید بچرخند و استفاده محور مقاومت نیز از این فرهنگ برای خنثی کردن توطئه های دشمنان تاثیرگذار بوده است.
محمودی اصل با بیان اینکه دشمنان با راه اندازی جنگ های نیابتی و به جان هم انداختن مسلمانان به دنبال تضعیف دولت های اسلامی ادامه داد: آنها در پی برهم زدن اتحاد میان این کشور ها و ایران هستند.
امام جمعه شهر لنده گفت: تحمل تنگناهای اقتصادی، مقابله با استکبار و ایثار و فداکاری از درسهای عاشورا است و با وجود همه مشکلات مالی باید برای استمرار این مکتب هزینه کرد.
وی در ادامه اضافه کرد: مقاومت در برابر دشمنان با صبر انقلابی و مقاومت باعث شده است تا صبر ما دو چندان شود ولی لازم است مسئولان نیز به فکر رفع مشکلات مردم باشند چرا که یکی از محورهای مهم عاشورا حرکت پشت سر رهبری و ولایتی بودن است.
محمودی اصل فضای مجازی را از حربه های دشمنان برای ضربه زدن به جامعه عنوان کرد و افزود: امروز دشمن در فضای بی در و پیکر مجازی و وعده های رنگین و دروغین به دنبال قداست زدایی از ولایت فقیه است تا مردم را در مقابل رهبری قرار دهد.
محمودی اصل گفت:حضور شایسته مردم در برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع)و همکاری خوب ادارات و نهادها، اصحاب رسانه و صداوسیما در جهت تعالی و معرفی فرهنگ حسینی باید قدردانی کرد.
ارسال نظرات