یغما بردن عقاید مردم هدف استکبار جهانی

امام جمعه موقت یاسوج: سیطره استکبار بر ممالک دیگر صرفا برای دسترسی به منابع و ثروت نیست بلکه به یغما بردن عقاید هدف غایی نظام سلطه است.
کد خبر: ۹۱۷۳۷۴۱
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
امام جمعه موقت یاسوج امروز در خطبه های نمازسیطره استکبار بر ممالک دیگر صرفا برای دسترسی به منابع و ثروت نیست بلکه به یغما بردن عقاید هدف غایی نظام سلطه است. جمعه این شهر با نگاهی به تاریخ معاصر و حضور مستبدان از جمله انگلیس در کشورهای مسلمان گفت: پیدایش وهابیت برای مقابله با اسلام ناب محمدی یکی از دهها فتنه ای است که عقاید مسلمانان را نشانه گرفته است.
حجه الاسلام موسوی اعظم افزود: تلاش روباه پیر برای برچیدن تمامی ارزشهای اسلامی با ظهور نوچه هایی مانند آل سعود، استقرار صهیونیسم و تشکیل گروههای تندرو از جمله داعش اتحاد بیشتر مسلمانان را به یک ضرورت مهم تبدیل کرده است.
وی ادامه داد: دسیسه های آمریکا و تلاش برای تحقق اهداف پلید خود بر نظام جمهوری اسلامی تازگی ندارد.
امام جمعه موقت یاسوج به تحریک صدام از سوی دشمنان انقلاب اسلامی برای نادیده گرفتن عهدنامه الجزایر و آغاز جنگی ویرانگر اشاره کرد و افزود: تحمیل 8 سال جنگ نابرابر برای سقوط نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران نتوانست اراده این ملت را برای صیانت از آرمانهای اسلام و انقلاب اسلامی سست کند.
وی بیان کرد: هم اکنون جهان، شاهد استیصال آمریکا در برابر هیمنه جمهوری اسلامی ایران است.
خطیب موقت نماز جمعه یاسوج به گسترش پیام انقلاب اسلامی برای آزادیخواهان جهان اشاره کرد و افزود: قدرت جمهوری اسلامی برای جلوگیری ازگسترش نفوذ مستکبران بر هیچ کس پوشیده نیست.
حجه الاسلام موسوی اعظم اضافه کرد: برخی در کشور دل به سیاستهای بیگانه بسته اند در حالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام قد و با قدرت در برابر زور گویان ایستاده است و ملت در سایه رهنمودهای معظم له، اجازه سلطه دوباره طاغوت را بر کشور نخواهند داد.
وی اهتمام دستگاه قضا برای مقابله با مفسده ها را ارزشمند خواند و استمرار این اراده را به نفع همبستگی، اتحاد و فرصتی برای تحقق عدالت اجتماعی دانست.
حجت الاسلام موسوی اعظم همچنین فرارسیدن سالروز شهادت امام زین العابدین(ع) راتسلیت گفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار