خبرهای داغ:
استاندار کرمانشاه گفت : مسیر تردد زائران از مرز خسروی کاملا امن واماناست و به دنبال فراهم سازی تردد 24 ساعته زوار در مرز خسروی هستیم .
کد خبر: ۹۱۷۳۷۶۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری  بسیج از کرمانشاه، هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین استان، اظهار داشت: بازگشایی مرز خسروی از آرزوهای دیرینه مردم کرمانشاه و یک فرصت تاریخی برای استان است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: از عنایت ویژه مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، وزیر کشور، معاون امنیتی وزارت کشور، آیت‌الله علما، نمایندگان مجلس و تمام کسانی که در بازگشایی مرز خسروی موثر بودند، سپاسگزاریم.

وی افزود: باید همه توان و تجهیزات استان را برای ارائه خدمات مطلوب به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به کار بگیریم تا با خاطره خوش از استان بروند ‌و هر یک تبلیغی برای سال آینده باشند.

بازوند تصریح کرد:  مسیر تردد زائران از مرز خسروی کاملا امن و امان است و به‌دنبال فراهم‌سازی تردد ۲۴ ساعته زوار در مرز خسروی هستیم.

وی در پایان، تاکید کرد: تنها جعفر همتی به عنوان فرمانده قرارگاه اربعین در مرز خسروی و مسعود بهرام‌نژاد به‌عنوان سخنگوی ستاد اربعین اجازه مصاحبه با رسانه‌ها در خصوص موضوعات مرتبط با اربعین را دارند.

ارسال نظرات