خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود از اجرای موفق کاروان خورشید این شهرستان در منطقه نارمک تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۳۷۸۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
اجرای موفق کاروان خورشید شاهرود در تهرانعباس اعتماد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اجرای گروه کاروان خورشید شاهرود در منطقه نارمک تهران اظهار کرد: این گروه بصورت دسته زنجیرزنی درخیابان‌های تهران به عزاداری پرداخته و در محل اجرا که هزاران نفراز مردم جمع شده بودند به اجرای نمایش یکساعته که بیش از ۹۰ نفر بازیگر دارد پرداختند.
وی افزود: این برنامه که برای چهارمین بار در تهران برگزار گردید با استقبال بی نظیر مردم مواجهه شد و از اجرای تاثیرگذار هنرمندان شاهرودی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
مسئول بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: در این کاروان گروه دمام زنی نوای ماتم به سرپرستی محمد مه روشنی، گروه ناشنوایان آوای خورشید به سرپرستی سرکارخانم فردوسی، گروه آوای هنری تسنیم به سرپرستی سرکارخانم صادقی، گروه مارش به سرپرستی حسین عطاری؛ هیئت آئینی هنری عرفان به سرپرستی محمود ملکی حضورداشتند وگروه نور صدا پارسیان به سرپرستی ابوالفضل عامری حضور داشتند که با تجهیزات کامل به تهران انتقال یافته که براجرای هرچه بهتر نمایش تأثیرگذار بود.
اعتماد گفت: این برنامه توسط گروه‌های هنری وابسته به کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود و گروه هنری عرفان در منطقه نارمک تهران برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها