امام جمعه زرند بیان کرد:

عاشورا نماد ظلم ستیزی و ولایت مداری است

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، نماز جمعه این هفته به امامت حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند باحضور مردم ولایت مدار این شهر در مصلای پیامبر اکرم (صل الله علیه وآله وسلم) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۳۷۹۵
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، نماز جمعه این هفته به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند باحضور مردم ولایت مدار این شهر در مصلای پیامبر اکرم (صل الله علیه وآله وسلم) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه عاشورا را پشت سرگذاشته افزود: عاشورا نماد ظلم ستیزی و ولایت مداری است.

وی را عاشورا نماد عینی مقاومت و ایستادگی در راه هدف حق، در مسیر آرمان‌های عزت مداری و آزادمردی، اطاعت و دلدادگی به حضرت حق و بصیرت و آگاهی دانست و خاطر نشان کرد: عاشورا به دنیا ثابت کرد باطل و طاغوتیان در جهان رسوا خواهند شد و حامیان دین خدا در دنیا همیشه عزتمند و سرافراز می‌مانند.

وی گفت: درس عاشورا، درس آزادگی، ایثار و احیای امر به معروف و نهی از منکر است که باید الگوی جامعه امروزی شود تا شعائر اسلامی در جامعه ترویج یاید.

امام جمعه زرند همچنین مبارزه با ظلم و ستمگران را از پیام‌های مهم، اثرگذار و ماندگار امام حسین (علیه السلام) در عاشورا دانست.
وی در ادامه گفت: اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات است و گفت: از دولتمردان و مسئولان تقاضا داریم که اقتصاد مقاومتی و رهنمود‌های مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را سرلوحه کار‌های خود قرار دهند.
                                                                                                                      خبرنگار :ایمان ترکزاده
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار