گروه‌های جهادی استان اردبیل از ابتدای سیل‌های فروردین‌ماه امسال با حضور در مناطق سیل‌زده کشور به‌ویژه در مناطق سیل‌زده استان لرستان جلوه‌هایی از خدمت به مردم را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۱۷۴۰۹۶
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

تبلور خدمت جهادگران استان اردبیل در مناطق سیل‌زده لرستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، از ابتدای فروردین‌ماه امسال و بعد از وقوع پدیده دلخراش سیل در برخی از استان‌ها و مناطق مختلفی از سطح کشور سیل مهربانی مردم از سراسر کشور آغاز شد و مردم از هر قشر و طیفی با هر چه در توان داشتند به یاری و کمک هموطنان سیل‌زده خود در استان‌ها و مناطق سیل‌زده کشور پرداختند.

این روزها در مناطق سیل‌زده بخش معمولان استان لرستان جوانان انقلابی و آتش به اختیاری دیده می‌شود که از مناطق مختلف استان اردبیل هزاران کیلومتر راه را طی کرده و با حضور در این مناطق سیل‌زده به یاری و کمک و برای خدمت‌رسانی به مردم و هموطنان سیل‌زده در مناطق مختلف استان لرستان شتافته‌اند.

آری این روزها جوانان اردبیلی در زیر گرمای سوزان استان لرستان از همه تعلقات دنیایی خود دست کشیده و برای خدمت و کمک به مردم آستین همت بالا زده‌اند و مشغول به خدمت‌رسانی  می‌شوند.

این جوانان را می‌توانیم با عنوان سفیران کار و تلاش عنوان کنیم چرا که با تلاش مضاعف و با کمک و خدمت به هموطنان سیل‌زده ضمن انجام وظیفه انسانی خود به عنوان سفیران کار و تلاش روحیه خدمت به مردم و تلاش در راستای رسیدن به خودکفایی در عرصه‌های مختلف نیز تلاش می‌کنند.

امروز با حضور در روستاهای سیل‌زده بخش معمولان استان لرستان جوانانی از شهرستان پارس‌آباد مغان را می‌بینیم که در قالب گروه جهادی شهدای شهرستان پارس‌آباد در مناطق سیل‌زده بخش معمولان استان لرستان حضور یافته و برای خدمت و کمک به مردم تلاش می‌کنند.

گروه جهادی شهدای شهرستان پارس‌آباد مغان با حضور 15 روزه خود در مناطق سیل‌زده بخش معمولان استان لرستان به فعالیت‌هایی از جمله ساخت واحدهای مسکونی برای سیل‌زدگان، پر کردن کرسی‌ ساختمان، دیوار چینی، گچ‌کاری، کاشی‌کاری و نماکاری، سیم‌کشی و برق‌رسانی، نصب درب و پنجره، لوله‌کشی و آبرسانی، ایزوگام‌کاری، نقاشی ساختمان و پخش و توزیع مصالح ساختمانی را انجام داده‌اند.

گزارش از پویا حاجی وند

ارسال نظرات