معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی بابیان اینکه در دوران دفاع مقدس جوانان ما با عضویت در جمعیت هلال‌احمر به جبهه‌ها اعزام شدند، خاطرنشان کرد: شهدای امدادگر، مردانه تا پای شهادت به رزمندگان یاری رساندند.
کد خبر: ۹۱۷۴۲۰۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی حسین خیرجو  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهدا چشم‌انداز روشنی برای کشور ترسیم کرده است که با توکل به خدا، پیروی از ولایت و در پیش گرفتن فرهنگ مقاومت و شهادت از چالش‌هایی که دشمنان پیش پای ملت قرار می‌دهند عبور خواهیم کرد.
وی ادامه داد: هیچ‌کس نمی‌تواند برای جایگاه ایثار و زندگی یک جانباز قیمت بگذارد چرا که این جانبازان در میدان عمل امتحان خود را پس داده‌ و توانسته‌اند دیوار بین حرف و عمل را بشکنند.
خیرجو بابیان اینکه در طول دوران دفاع مقدس جوانان ایران اسلامی با عضویت در جمعیت هلال‌احمر و فراگیری آموزش‌های امدادی جهت کمک‌رسانی رزمندگان به جبهه‌ها اعزام می‌شدند، خاطرنشان کرد: شهدای امدادگر، مردانه تا پای شهادت همراه رزمندگان خدمت رسانی و فعالیت کردند.
وی اضافه کرد: مردم و مسئولان در مقابل خانواده های  شهدا و ایثارگران وظیفه خطیری بر عهده‌ دارند و همه باید در خدمت به این قشر معزز با تمام توان اقدام کنیم.

ارسال نظرات