با حضور امام جمعه موقت، فرمانده سپاه، بخشداران، شهرداران، مدیران ادارات، خیران اصفهانی و به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و گروه جهادی سید الشهدا اصفهان؛ مجتمع آموزشی و تولیدی حضرت سید الشهدا (ع) در رحمت آباد ریگان راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۱۷۵۱۷۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، با حضور امام جمعه موقت، فرمانده سپاه، بخشداران، شهرداران، مدیران ادارات، خیران اصفهانی و به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و گروه جهادی سید الشهدا اصفهان؛ مجتمع آموزشی و تولیدی حضرت سید الشهدا (ع) در رحمت آباد ریگان راه اندازی شد.

عباس حیدری مسئول گروه جهادی سید الشهدا (ع) در حاشیه مراسم افتتاحیه این مجتمع آموزشی و تولیدی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: گروه جهادی سید الشهدا (ع) در مرداد ماه ۱۳۹۷ در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم ریگان در استان اصفهان تشکیل و فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد.وی افزود: این گروه جهادی قراراست در سه حوزه عمران، جاده سازی و پل سازی، امداد رسانی و خدمات درمانی که با پشتیبانی بیمارستان های تخصصی استان اصفهان در شهرستان ریگان فعالیت نماید.

حیدری در ادامه ابراز داشت: ما در بحث اشتغال و کارآفرینی به دنبال شناسایی ظرفیت های شهرستان هستیم و در راستای ایجاد اشتغال پایدار و دائم برای نیروهای جویای کار در این شهرستان اقداماتی انجام خواهد گرفت.

وی تشکیل بانک اطلاعاتی و شناسایی نیروهای مستعد در شهرستان ریگان را از دیگر برنامه های این گروه جهادی عنوان کرد.

مسئول گروه جهادی سید الشهدای اصفهان عنوان کرد: در بحث آموزش ویژه نیروهای جویای کار با هماهنگی ادارات شهرستان و استان خصوصا اداره فنی حرفه ای استان اصفهان و کرمان این کار در حال انجام است که تفاهم نامه ای را با این ادارات امضا کرده ایم و بیشتر سعی شده از پتانسیل های شهرستان استفاده شود و نیز جلسات متعددی با مسئولین این شهرستان و کارگروه اشتغال شهرستان داشته ایم .

وی افزود: هدف از راه اندازی این مرکز آموزشی و  تولیدی این است که ما افرادی را اینجا آموزش دهیم و در راستای توسعه اشتغال خانگی در این شهرستان فعالیت نمایند.

حیدری خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و در ادامه فعالیت های این گروه جهادی در ریگان دنبال راه اندازی کارگاه تولیدی گوهر تراشی و سنگ تراشی در منطقه هستیم و نیروهای آن در حال آموزش هستند.

مسئول گروه جهادی سید الشهدا (ع) در پایان اظهار داشت: در حوزه گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و بسته بندی، صنایع دستی و گردشگری را هم در این شهرستان در دستور کار داریم.

لازم به ذکر است مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ثارالله و مسئول گروه جهادی شهید مسعودی راد از  اهداء آبسرد کن به همت خیرین  به مجتمع آموزشی و تولیدی حضرت سید الشهدا (ع) در رحمت آباد ریگان خبر داد .

ارسال نظرات