مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر با اشاره به بیانات و منویات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص پیاده روی اربعین حسینی که اقدامی است برای ظهور تمدن نوین اسلامی و نیز یک آیت عظمی است، گفت: این تمدن نوین اسلامی دریچه است برای ظهور و هرکس در این مسیر قدم گذارد برای هر قدمش خداوند گناهانش را می بخشد و برای هر لحظه اش فرشتگان او را تقدیس می کنند.
کد خبر: ۹۱۷۶۱۰۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا در نشست بصیرت دینی –انقلابی کارکنان سپاه آذرشهر  با اشاره به احادیث و روایات موجود درباره پیاده روی اربعین افزود: خداوند گناهان زائر خود را می بخشد و ملائکه او را تقدیس و پس از رسیدن زائر بر قبر شریف امام حسین(ع) خداوند با وی سخن می گوید و برخود واجب کرده که هرچه زائر خود  بخواهد به او بدهد و حاجتش را برآورده سازد.

وی در ادامه فضایل زیارت اضافه کرد: از فضایل زیارت امام حسین(ع) افزایش عمر و روزی انسان است و برعکس هرکس بی نصیب از این عمل باشد عمر و روزیش کم می شود.

حجت الاسلام مهدی نیا در بخش دیگر سخنان خود سپاه را یک نهاد  مقدس خواند و اظهارداشت: وظیفه ماست که ابزارهای قداست این نهاد را برای بهره مندی مناسب خود و دیگران آماده کنیم و با این عمل موجب هراس دشمنان و جلب رضایت رهروان راه حق باشیم.

وی ادامه داد: ما در مجموعه خود باید قداست، انگیزه، فکر، عمل و هدف خود را حفظ کنیم و معیاری بهتر از قرآن و عترت برای سنجش این اعمال خود نداریم و باید به جزئیات عمل که خیلی مهم است توجه و در گفتار خود حیا و عفت کلام را حفظ کنیم، مواظب باشیم که غرور و خودبرتر بینی قداست عملمان را از بین نبرد.

ارسال نظرات