خبرهای داغ:
استاندار قم:

دفاع مقدس تجلی درخشان‌ترین صفحات تاریخ انقلاب است

استاندار قم، با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: دوران دفاع مقدس، تجلی درخشان‌ترین و ماندگارترین صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۷۶۱۵۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم در این پیام آمده است: دوران دفاع مقدس، تجلی درخشان‌ترین و ماندگارترین صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی و سرشار از زیباترین صحنه‌های ایثار، فداکاری، جانفشانی و از خودگذشتگی فرزندان شایسته این ملت است.

پیام ادامه یافته است: روز‌هایی شورانگیز و فراموش نشدنی که ملتی یکدل و متحد و با تأسی به آرمان ظلم ستیزی مکتب عاشورا و با انگیزه دفاع از اصول و ارزش‌ها و کیان اسلامی، بیرق جهاد و شهادت برافراشته و شجاعانه در برابر جبهه کفر و استکبار ایستادگی کردند.

پیام حاکیست: ۳۹ سال پیش در چنین ایامی، مقاومت حماسی و دلیرانه ملت بزرگ ایران، دشمن زبون و متجاوز را در رسیدن به نیات پلیدش ناکام گذاشت و عزت، اقتدار و سربلندی را برای این کشور به ارمغان آورد.

در این پیام آمده است: دفاعی جانانه و مبتنی بر تفکرات اعتقادی و ارزشی که ضمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، عزم و اراده جدی و تسلیم ناپذیری این ملت در برابر هر گونه تجاوز و زورگویی را به جهانیان نشان داد.

پیام ادامه یافته است: در سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس، یاد و خاطره شهداء، ایثارگران، رزمندگان و یادگاران دوران ایثار و حماسه به ویژه شش هزار شهید سرافراز استان قم را گرامی داشته، توفیقات روزافزون همگان را در راه حفظ و صیانت از دستاورد‌های ارزشمند دفاع مقدس و پیمودن راه شهدای والامقام در پرتو آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه باری تعالی مسألت دارم.
ارسال نظرات