سرهنگ دوم پاسدار حجت اله دستجانی گفت:دشمن بعثی به حمایت استکبار جهانی برای نابودی انقلاب اسلامی به کشور ما حمله کرد چون مستکبران نمی خواستند نظامی برپا شود که زیر بار زور نمی رود و از مظلوم دفاع می کند.
کد خبر: ۹۱۷۷۹۱۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰

به گزارش سرویس مداحان  خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه ،سرهنگ دوم پاسدار حجت اله دستجانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در مراسم کانون مداحان ساوه گفت:دشمن بعثی به حمایت استکبار جهانی برای نابودی انقلاب اسلامی به کشور ما حمله کرد چون مستکبران نمی خواستند نظامی برپا شود که زیر بار زور نمی رود و از مظلوم دفاع می کند.
وی افزود: حرکت امام حسین (ع) هم چون برای یاری دین خدا بود ماندگار شد و انقلاب اسلامی هم که در اقلیت بود و حدود ۶۰ کشور از صدام حمایت می کرد ولی خدا یاری کرد تا پیروز شویم.

سرهنگ دستجانی بیان کرد: به گفته حضرت آقا جنگ تحمیلی ، گنج بود که سالهای سال می توان بهره برداری کرد.
وی ادامه داد: روشنگری و بصیرت بخشی به مردم مانند حضرت زینب (س) راز ماندگاری است و مداحان می توانند به عنوان رسانه چنین نقشی را داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه اظهار کرد: علیه مادی گرایی بر معنویت موجب غفلت از ارزشهای دفاع مقدس شده است و مسابقه رفاه طلبی برقرار شده است درحالیکه فرهنگ نسل اول انقلاب این چنین نبود و منافع جمع ارجح بر منافع شخص بود.
وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس لازمه امروز در جنگ نرم است و مداحان می توانند با استفاده از دلدادگی عزاداران به ائمه اطهار (ع) به حفظ فرهنگ ایثار و شهادت کمک کنند.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه تاکید کرد:دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی کاذب در کشور است تا راه پیشرفت را در سبک زندگی غربی تعریف کند.
وی ادامه داد: تاریخ را بنگرید امثال صدام و قذافی ها کم نیستند که در دام مذاکره افتادند و سرانجام به بدبختی و ضعف رسیدند.

سرهنگ دستجانی با اشاره به شرایط فرهنگی کشور گفت: جامعه به بی تفاوتی دچار شده است در حالیکه می توان از فرهنگ دفاع مقدس ، تکلیف محوری را آموخت و کار فرهنگی تمیز کرد که یکی از این کارها همین برنامه های هیئت های مذهبی است.

وی افزود: ولایت مداری نکته ثبات جامعه است بخاطر همین دشمن توطئه جدایی ملت از ولایت را در حال اجرا دارد در حالیکه شهدا دو توصیه مهم حفظ حجاب و پشتیبانی از ولی فقیه را عموما گوشزد کرده اند.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه بیان کرد: نکته سوم سبک زندگی است چرا این همه آمار طلاق بالا رفته است ؟ چرا غیرت و حیا کم رنگ شده است؟ حفظ حریم خانواده نسخه سلامتی جامعه است و تکرار تذکر لسانی می تواند اثرگذار باشد.
وی ادامه داد: دشمن در جنگ سخت گمان کرد می تواند ایران را شکست دهد در حالیکه از قدرت ترم ایران غافل بود ولی در جنگ نرم چرا به جایی رسیده ایم که حضرت آقا اعلام آتش به اختیار کند .
سرهنگ دستجانی اظهار کرد: دشمن به دنبال پمپاژ ناامیدی از نظام است در حالیکه رزمندگان اسلام تا آخرین لحظه ناامید نشدند و جنگیدند پس ما باید امید را گسترش دهیم تا تمدن اسلامی را پایه گذاری کنیم.

ارسال نظرات