شرکت عمران پرند با تاکید بر این‌که تمام آورده متقاضیان مسکن مهر علی‌الحساب است اعلام کرد:علیرغم بدحسابی برخی از متقاضیان جریمه تاخیر سازنده را در همه پروژه‌ها محاسبه و در آنالیز منظور شده که این به معنای حمایت تمام از متقاضیان مسکن مهر است.
کد خبر: ۹۱۷۸۱۷۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری  ، متن پاسخ شرکت عمران پرند به خبر "ارسال پیامک هشدار به متقاضیان مسکن مهر پرند پس از 5 سال خلف وعده" که به امضای محسن وطن خواهی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل رسیده در ادامه می‌آید؛

« 1- با توجه به اینکه پروژه‌های مسکن مهر بر اساس دو منبع مالی، آورده متقاضی و تسهیلات بانکی ساخته می‌شود و تامین نقدینگی در زمان مناسب بسیار حائز اهمیت بوده و نقش پررنگی در به اتمام رسیدن پروژه‌های مسکن مهر دارد.

شرکت عمران پرند در تمامی پیامک‌های ارسالی، تاکید نموده است که تکمیل و تحویل واحدها منوط به همکاری متقاضیان در تکمیل آورده خودشان می‌باشد و بالطبع عدم تکمیل آورده متقاضی منجر به تاخیر در تکمیل پروژه‌ها خواهد شد. در عین حال به اطلاع می‌رساند در حال حاضر پروژه هسا تعداد حدودا هزار واحد تکمیل و آماده بهره‌برداری است که متقاضیان مربوطه جهت تحویل واحد خود اقدام می‌نمایند که در همین راستا گروه اطلاع‌رسانی این شرکت از طریق ارسال پیامک، شبکه‌های مجازی و درج خبر در سایت پیگیر تکمیل موجودی متقاضیان و تکمیل واحدها در حداقل زمان می‌باشد.

2- برابر تبصره 6 قراردادهای پیش فروش که در دست متقاضیان می‌باشد صورت حساب نهایی در زمان تحویل واحد محاسبه می‌گردد و این بدین معنا است که کلیه مبالغ واریزی تا زمان تحویل به صورت علی الحساب می‌باشد.

3- شرکت عمران به عنوان داور قراردادهای پیش فروش علیرغم بدحسابی برخی از متقاضیان جریمه تاخیر سازنده را در کلیه پروژه‌ها محاسبه و در آنالیز منظور نموده است و این به معنای حمایت تمام از متقاضیان مسکن مهر از طرف شرکت عمران می‌باشد.

4- بخشی از واحدهای آماده به خاطر عدم اجرای شرکت آب، فاضلاب، برق و گاز قابلیت تحویل به متقاضیان را ندارد و موضوع تامین خدمات زیربنایی عملا در اختیار شرکت عمران نبوده و قطعا متولیان مربوطه باید پاسخگو باشند

در انتها خاطر نشان می‌سازد شرکت عمران پرند ضمن عذرخواهی از تاخیرات ایجاد شده که متوجه تمامی ارگان‌های تاثیرگذار در عدم تکمیل پروژه‌های مسکن مهر بوده (سازنده، دستگاه‌های خدمات‌رسان و متقاضی) متعهد می‌گردد در صورت تامین آورده متقاضی و تامین منابع مالی تسهیلات سریعا نسبت به تکمیل و تحویل واحدها اقدام نمایند.

شایان ذکر است که طی نامه شماره 16079/98/ص مورخ 98/5/13 نیز توضیحاتی در خصوص پروژه هسا، جهت تنویر افکار عمومی به آن خبرگزاری ارسال گردیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات