خبرهای داغ:

بازنشسته سپاه قم رتبه دوم جشنواره کوکباز را کسب کرد

مصطفی دشتی بازنشسته قمی در نخستین جشنواره کسب و کار‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح (کُوکباز) رتبه دوم را کسب کرد.
کد خبر: ۹۱۷۸۳۸۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،  به منظور معرفی کارآفرینان بازنشسته و خانواده‌های آن‌ها نخستین جشنواره ملی کسب و کار‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح و خانواده (کوکباز) در ۵ حوزه ایده، محصول، شرکت‌های نوپا، کوچک و متوسط، تعاونی و شرکت‌های مشارکتی و تولید محتوا در چهارم و پنجم شهریور ۹۸ در موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار گردید.


برای این جشنواره ۲۰۰۰ اثر ارسال شده بود که از میان ۴۰۰ اثر پذیرفته شده، ۵۰ اثر منتخب موفّق به شرکت در جشنواره کُوکباز شدند.


که در این میان پیشکسوت آقای مصطفی دشتی در بخش تولید محتوا با ارائه سه اپلیکیشن تحت اندروید؛ «درس یار، قرآن یار و اسکنیار» حائز رتبه دوّم این جشنواره ملی شدند و موفّق به دریافت دیپلم افتخار و جایزه نقدی گردیدند.
در ضمن خانم اسکندری با عرضه تخم بلدرچین در بخش «تولید» جشنواره کسب و کار‌های خانواده بازنشستگان شرکت نموده بودند.


قابل ذکر است هدف از برگزاری جشنواره کُوکباز در واقع حمایت و تشویق کسب وکار‌هایی که توسط بازنشستگان و یا فرزند و همسر ایشان راه اندازی شده برای ارتقاء منزلت، معیشت و برآورده سازی مسئله اشتغال فرزندان است لذا برای این جشنواره محور‌هایی پیش بینی شده که عبارتند از: کسب و کار‌های خانگی و خانوادگی، استارتاپ‌های برتر حوزه‌های ویژه نیازمندی‌های بازنشستگی و...


در پایان شایان ذکر است در صورت مراجعه وخرید بازنشستگان نیرو‌های مسلح و خانواده برای تهیه این نرم افزار‌ها به سایت کُوکباز؛ از تخفیف ۴۰% برخوردار خواهند شد.

ارسال نظرات