خبرهای داغ:
سرگرد پاسدار مصطفی لو جانشین سپاه گالیکش گفت : با توجه به افزایش نرخ رشد گردشگری در جهان، توجه کشورها به این صنعت به عنوان منبعی درآمدزا و اشتغال آفرین معطوف شده است.
کد خبر: ۹۱۷۸۶۳۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان  از گالیکش ؛ صبح امروز سرگرد رضا مصطفی لو جانشین سپاه گالیکش در گفتگو با خبرنگار ما گفت : با توجه به افزایش نرخ رشد گردشگری در جهان، توجه کشورها به این صنعت به عنوان منبعی درآمدزا و اشتغال آفرین معطوف شده است

وی در ادامه افزود: اهمیت گردشگری در اقتصاد یک کشور را می توان از طریق هزینه های گردشگر در قالب افزایش قیمت ها و مخارج مصرفی خانوارها، هزینه فرصت از دست رفته، هزینه فرصت تخصیص منابع به فعالیت های گردشگری و برخی هزینه های اجتماعی و فرهنگی مورد توجه قرار داد.


جانشین سپاه گالیکش خاطر نشان کرد:  ایران سرزمینی با گستره جغرافیایی وسیع، تنوع آب و هوایی و شرایط زیست بوم متفاوت ، تنوع قومی و فرهنگ غنی، کشوری با ۳۱ استان در اشکال شهری و روستایی و جاذبه های تاریخی و فرهنگی بسیار همچون قاره ای پهناور است که در قالب یک کشور جای داده شده است. هنوز بسیاری از ایرانیان هم با جاذبه های گردشگری این مرز و بوم ناآشنایند چه رسد به گردشگران خارجی، از این روست که در صنعت گردشگری از کشورهای هم تراز عقب مانده ایم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها