فرمانده سپاه بوشهر عنوان کرد: سراسر جبهه ها مملو از نیروهای خالص و مقتدر و تداعی کننده عاشورا و کربلای حسینی بوده است که جبهه ها را تبدیل به دانشگاه معرفت دینی و دفاعی و دانشگاه علمی مبانی ارزشی اسلامی کردند.
کد خبر: ۹۱۷۹۳۳۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار علی رزمجو در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه در بوشهر گفت: عملیات ثامن الائمه با رمز "نصر من الله بیان القریب" ۳۸ سال پیش بر اساس فرمان تاریخی حضرت امام رضوان الله علیه مبنی بر شکست حصر آبادان در شمال این شهر شروع شد که منجر به شکست حصر آبادان و تحقق فرمان امام گردید.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس و سرافرازانه ملت ایران و اقشار مقتدر در ابعاد مختلف شایسته بررسی است، عملیات همه جانبه در زمینه های اعتقادی، فرهنگی، سیاسی و... تشکیل دهنده دژ شکست ناپذیری در برابر رژیم بعث عراق شدند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر بیان کرد: این حرکت عظیم و برق آسای در سراسر جبهه ها نه تنها در تاریخ ایران بلکه در تاریخ ملل جهان ثبت و ضبط شده است.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: سراسر جبهه ها مملو از نیروهای خالص و مقتدر و تداعی کننده عاشورا و کربلای حسینی بوده و جبهه ها را تبدیل به دانشگاه معرفت دینی و دفاعی کردند.

وی تاکید کرد: دفاع مقدس محیطی را فراهم کرد که اقشار مختلف مردم سیر تکاملی و ارزشی خود را طی کنند و در هر شرایطی خدا را ناظر اعمال خویش بدانند.

فرمانده سپاه بوشهر افزود: هشت سال دفاع مقدس دانشگاه علمی بود که مبانی ارزشی اسلامی را به اقشار مختلف مردم در مکتب امام آموخت که اگر به خداوند متعال توکل شود و چشم امید به نصرت الهی باشد پیروزی ها یکی پس از دیگری به دست می آید.

سردار علی رزمجو تصریح کرد: فتح خرمشهر، فاو، مهران، آبادان، سوسنگرد و آب های نیلگون خلیج فارس و عملیات زمینی هوایی و دریایی توسط نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم موازنه قوا را به نفع جمهوری اسلامی ایران رقم زد.

وی اظهار کرد: مردم بوشهر نیز در این میادین و عملیات ظفرمندانه سهم به سزایی را ایفا نمودند و از آغاز جنگ به دلیل موقعیت راهبردی استراتژیک خود در سواحل خلیج فارس و دفاع از مرزهای زمینی و هوایی و دریایی، همواره مورد هجوم رژیم بعث عراق قرار گرفت.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر عنوان کرد: جوانان غیرتمند و سلحشور استان بوشهر از نخستین رزمندگانی بودند که وارد صحنه های جهاد و شهادت فی سبیل الله شدند. امروز نیز جوانان و مردم بوشهر آمادگی دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی را دارند.

سردار علی رزمجو تاکید کرد: خدا را شاکریم که در گام دوم انقلاب و آغاز چهل سال دوم انقلاب، بر اساس منشور مقام معظم رهبری علی رغم همه تهدیدها و تحریم ها این انقلاب بر روی امواج پرتلاطم توطئه های دشمنان به سمت اهداف متعالی خود حرکت می کند.

وی یادآور شد: همچنان که در طول چهل سال گذشته از هیاهو و تهدیدهای آمریکا و متحدان آن نترسیدیم، بلکه آنها از حرکت های عاشورایی ما هراسیدند، امروز نیز در هیچ شرایطی به خود جرات نخواهند داد کوچکترین اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند و اگر روزی هم بخواهند اقدامی صورت دهند با کوبنده ترین پاسخ جمهوری اسلامی ایران در زمین، هوا و دریا مواجه خواهند شد.

ارسال نظرات