خبرهای داغ:
عضو هیئت علمی دانشگاه دامغان با تاکید بر اینکه محاسبات دشمنان شکست خورده است گفت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر مجلس و دولت جوان و انقلابی تاکید دارند و باید این موضوع عملیاتی شود.
کد خبر: ۹۱۷۹۵۳۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
محاسبات دشمنان شکست خورده است/مجلس و دولت جوان و انقلابی مورد تاکید رهبر انقلاببه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا رائیجی در یادواره ۴۵ شهید شهر رویان که در مسجد حامع این شهر با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه ۴۰ کشور در جنگ تحمیلی در برابر ما حضور داشتند اظهار کرد: یک نظام به نام جمهوری اسلامی با زعامت ولایت فقیه این خاک مقدس را حفظ و نگذاشت حتی یک سانتی متر آن جدا شود.
وی با بیان اینکه صاحبان جهان را رهبری فرزانه انقلاب به بازی گرفته است به پایه‌های استواری نظام اشاره کرد و افزود: مردم، رهبری و ایدئولوژی سبب استحکام این انقلاب در برابر دشمن بزرگ خود شده و این‌ها اضلاع اقتدار ایران اسلامی هستند.
استاد حوزه و دانشگاه دامغان با بیان اینکه در دنیا بی سابقه است که همه دنیا در برابر یک انقلاب بایستند گفت: در مقابل انقلاب اسلامی ایران حتی کشور‌های مسلمان و حتی در داخل کشور در مقابل آن ایستادند، اما ۴۰ سال مقاومت شده است.
وی با اشاره به سخنان جان بولتون که شش ماه قبل گفته بود تا شش ماه دیگر جمهوری اسلامی وجود نخواهد داشت تا در جلسه سازمان ملل نماینده داشته باشد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ماهیتی زد استکباری دارد و همه آن‌ها که گفتند انقلاب اسلامی از بین می‌رود به فرمود: ه رهبر معظم، انقلاب مانده و آن‌ها از بین رفته اند و این نهایت مقاومت این انقلاب در مقابل دشمن است.
عضو هیئت علمی دانشگاه دامغان با بیان اینکه آمریکا در اطراف ایران، ۴۰ پایگاه نظامی ایجاد کرده است افزود: در کنار این پایگاه‌ها قارون آخرالزمان عربستان پول‌های خود را برای شیعه کشی هزینه می‌کند، اما ناکام مانده اند و نفوذ ایران اسلامی امروز در قلب آفریقا رسیده که ۱۶ میلیون شیعه در آفریقای جنوبی هستند.
رائیجی با بیان اینکه اسرائیل امروز تحت فشار و ترس است گفت:، اما در داخل کشور عده‌ای اینگونه القا می‌کنند که جنگ در راه است و باید مذاکره کرد.
وی با اشاره به آماری از آمریکا عنوان کرد: آمریکا ۱۰۰ میلیون گرسنه دارد و ۴۰ میلیون نفر با کوپن غذا زندگی می‌کنند و هر ۱۰ دقیقه یک نفر در این کشور کشته می‌شود و این‌ها واقعیت جامعه آمریکاست.
استاد حوزه و دانشگاه دامغان با اشاره به سرنگونی پهپاد گران قیمت آمریکایی توسط سامانه بومی سوم خرداد اظهار کرد: پوتین بعد از ساقط شدن این پهپاد ۲۲۰ میلیون دلاری بیان می‌کند که ایرانی‌ها سلاح افسانه‌ای در اختیار دارند.
وی با بیان اینکه انتخاب درست سبب رشد کشور می‌شود افزود: ما امر تسلیم غفلت و فشار روانی دشمن شویم صدمه می‌بینیم و این گرانی‌ها برای نظام نیست و آنچه اتفاق افتاده در غفلت در انتخاب درست و توجه نکردن به توصیه‌های رهبر انقلاب است.
رائیجی با بیان اینکه جنگ نظامی از طرف هیچ کس به ما تحمیل نمی‌شود، چون در برتری نظامی و آمادگی بالایی هستیم اظهار کرد: ما امروز جنگ را نه در مرز‌های ایران، بلکه در کل آمریکا و آفریقا و یمن و قلب اسرائیل دنبال می‌کنیم.
وی با بیان اینکه عصر، عصر ظهور است و یمن از علائم آن است گفت: اقتدار و عزت کشور را باید با حرکت پشت سر رهبر انقلاب دنبال کرد.
رائیجی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تکرار ۴۸ باره عبارت جوانان و مخاطب قرار دادن آن‌ها افزود: رهبری انقلاب در این بیانیه تاکید بر مجلس جوان انقلابی و در ادامه تشکیل دولت جوان انقلابی دارند و باید این دستور آقا عملیاتی شود و ما جنگ را فرماندهان جوان اداره کردیم.
وی با تاکید بر اینکه امروز رزم جانانه ما در داخل با لیبرال هاست گفت: باید خود را آماده مبارزه کنیم چرا که آمریکا در جنگ محاسباتی خود شکست خورده و جنگ امروز جنگ اراده و محاسبات است.
عضو هیئت علمی دانشگاه دامغان با بیان اینکه امروز باید بسیار مراقب بود افزود: انقلاب ماندگار است، چون صاحب دارد و نفس‌های آخر دشمن است که باید با صبر و حوصله حرکت کرد و تهدید نظامی در کار نیست و در جنگ اقتصادی هم دشمن شکست خورده است.
وی با تاکید بر توجه به مجلس شورای اسلامی و انتخاب جوانان انقلابی ادامه داد: باید توجه کنیم که کسی که انتخاب می‌کنیم تابع ولایت فقیه است و در قول و فعل در تجربه ثابت کرده که با بیانات رهبر انقلاب هماهنگ و تابع و ملاک حال فعلی افراد است.
رائیجی تاکید کرد: پیروزی در راه است و باید مجلس و دولت را انقلابی و جوان تشکیل دهیم تا کمک به رهبری انقلاب اسلامی کرده باشیم تا لبخندی با صلابت بر لبان مبارکش نقش ببندد.
در این یادواره امام جمعه رویان خیرمقدم گفت و رمضانی فر به مرثیه سرایی و شعرخوانی پرداخت و گروه معرکه عاشقی به روایتگری شهدا پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها