خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار مجید علیپور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در جمع خبرنگاران از برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در منطقه عمومی شیراز به استعداد ۱۰ گردان بیت‌المقدس و گردان‌های کوثر در روز‌های ۱۱ و ۱۲ مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۱۲۵۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ دوم پاسدار مجید علیپور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز از برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در منطقه عمومی شیراز به استعداد 10 گردان بیت‌المقدس و گردانهای کوثر در روزهای 11 و 12 مهرماه خبر داد و اظهار داشت: این رزمایش بزرگ با هدف دفاع از کوی و برزن، کمین، ضد کمین، تور ایست و بازرسی، تاکتیک عملیات مقابله با ناآرامی‌ها، تجمع‌های غیر قانونی، عملیات روانی و تعقیب و گریز اجرا می‌شود.

وی ضمن اشاره به شعار 40 سال مردم یاری این رزمایش گفت: خدمات دهی رفاهی شامل تهیه وسائل گرمایشی، پوشاک، ارسال دارو و اقلام بهداشتی ،موارد امدادی و خدماتی از برنامه های  مهم رزمایش الی بیت المقدس است .

به گفته علیپور، ارتقای توان رزمی بسیجیان ، توسعه باور‌ها و اعتقادات دینی و افزایش بصیرت ، مردم یاری در ابعاد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و... از دیگر اهداف این رزمایش است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها