خبرهای داغ:
حجت الاسلام موسوی گفت: بسیجیان باید زبان گویای انقلاب، اسوه و الگویی صادق، نمونه بارز و مجسم مؤمن اسلام باشند.
کد خبر: ۹۱۸۱۵۲۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام موسوی رییس کل دادگستری استان فارس در رزمایش الی بیت المقدس سپاه ناحیه ثارالله(ع) ضمن برشمردن برخی ویژگی های بسیجیان عنوان داشتند: بسیجیان می بایست زبان گویای انقلاب، اسوه و الگویی صادق، نمونه بارز و مجسم مؤمن اسلام باشند.

وی اظهار داشت: حفظ معنویت انقلاب كه از آرمان های مهم و اساسی آن است همراه با حفظ معارف و اخلاق اسلامی از ضروریات اصلی است كه بسیجیان مكلف به آن می باشند.

به گفته رئیس کل دادگستری فارس، تكیه بر معنویات به صورت عملی، آنچنان كه دیگران در چهره بسیجی روح عرفان و معنویت را مشاهده كنند و متخلق بودن به اخلاق اسلامی از اموری است كه باید بسیجیان خود را عامل بدان بدانند و این خصوصیات به طور عینی و عملی در وجود آنها متجلی باشد.

موسوی گفت: بسیجیان می توانند اسوه های انقلاب، اسلام و مكتب باشند و در پرورش انسانها تأثیر عملی و مثبت داشته باشند. می توانند در تقویت اراده دیگران و در برانگیختن حس اعتماد به نفس و اتكاء به خویشتن در دیگران مؤثر باشند و در تربیت نسلی قوی، با اراده و مصمم، نقش بسزایی داشته باشند منوط به این كه از نقش خود آگاه بوده و عملاً زمینه چنین رسالت مهمی را فراهم سازند.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور حماسی بسیجیان در این رزمایش که خود آمادگی جهت دفاع از کیان انقلاب اسلامی و لبیک به نائب امام زمان حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی ) می باشد بیان داشت: بسیجیان می توانند پاسدار معروفات جامعه باشند و بازدارندگان منكرات. آنها می توانند با صبر و استقامت و فداكاری خویش، با عرفان و شناخت و اخلاق نیكو، با بزرگ منشی و تعاون و همكاری با دیگران، نمونه ای از انسان والای اسلامی باشند كه خود را متعهد به انجام رسالتی بزرگ می دانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها