وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر های استانی خود و بررسی مسائل مناطق مختلف کشور در سفری دو روزه از شهرک ها و 13 واحد صنعتی البرز، قزوین و گیلان بازدید و افتتاح کرد.
کد خبر: ۹۱۸۱۶۷۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفرهای استانی خود و بررسی مسائل مناطق مختلف کشور در سفری فشرده و پر بار در 2 روز از شهرک ها و 13 واحد صنعتی البرز، قزوین و گیلان بازدید و افتتاح کرد.

 

بازدید از کارخانه سیمان آبیک در استان البرز

وزیر صمت در ابتدای سفر دو روزه خود به این 3 استان، با حضور در شرکت سیمان آبیک از روند تولیدات انواع محصولات در این واحد بزرگ صنعتی بازدید به عمل آورد.


رشد ۵ درصدی تولید سیمان در ۶ ماهه نخست امسال/روند نزولی قیمت ها در سال آینده هم تداوم خواهد داشت


وزیر صنعت معدن و تجارت در بازدید از شرکت سیمان آبیک طی نشستی با مدیران این شرکت اظهار داشت: جای خوشحالی است که این شرکت نسبت به ۶ ماهه سال گذشته ۵۳ درصد رشد تولید داشته و همچنین مجموع تولید سیمان کشور طی این مدت 5 درصد افزایش یافته است.


بازدید از شرکت دسترنج رضابافت در استان قزوین


وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر به قزوین، در اولین برنامه کاری خود در استان قزوین از شرکت دانش بنیان دسترنج رضابافت بازدید بعمل آورد.


تا 3 سال آینده در تولید چادر مشکی به خودکفایی خواهیم رسید


وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از شرکت دسترنج رضا بافت در استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در کشورمان ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه نساجی، پوشاک و تولید پارچه داریم که باید مورد توجه قرار گیرد.


افتتاح طرح توسعه شرکت هفت الماس


شرکت صنایع هفت الماس با هدف تولید انواع ورق های فولادی پوشش شده با آلیاژ آلومینیوم-روی(ورق گالوالوم) راه اندازی شده است.


بهره برداری شرکت دانش بنیان تونل ساز ماشین


شرکت تونل ساز ماشین با قابلیت تامین تجهیزات Tunneling و قطعات یدکی دستگاههای حفار تونل را دارا بوده و با تامین چندین دستگاه TBM کامل، سیستم های نوار نقاله تونلی، تجهیزات یدکی خاص از قبیل Main Bearing، کاترهد کامل و غیره؛ ارائه خدمات می کند.


نهضت ساخت داخل در راس برنامه های وزارت صمت قرار دارد/بکارگیری روش های نوین تامین مالی واحدها یک ضرورت است/ شاخص های اقتصادی کشور رو به بهبودی است


وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست فعالان اقتصادی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین، گفت: طی یک سال گذشته یکی از راهبردهای اصلی بنده در راستای مقابله با تحریم‌ها حضور در استان‌ها و رصد دقیق مسائل از نزدیک و همچنین تصمیم‌گیری در محل واحدهاست.


توجه به مزیت های منطقه ای برای توسعه صنایع در کشور


وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسم افتتاح شرکت گیل راد، گفت: بر اساس طرح آمایش صنعتی کشور، مزیت های منطقه ای در توسعه و استقرار نوع صنایع در سطح کشور مورد توجه قرار خواهد گرفت.


باید ظرفیت های صادراتی کشور های حاشیه خزر فعال شود/ گیلان می تواند قطب صنعت پوشاک کشور شود/ می توانیم شهرک تخصصی بسته بندی در گیلان ایجاد کنیم


وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه برنامه سفر خود به گیلان در جلسه مجمع نمایندگان این استان حضور یافت.


تهاجم اقتصادی در بخش تولید شکست خورده است/ تحفق نهضت ساخت داخل مستلزم یک باور عمومی است/ سرمایه گذاری در تولید امر مقدسی است


وزیر صنعت معدن و تجارت در بخش پایانی سفر خود به گیلان در نشست با فعالان اقتصادی استان، گفت: مهمترین هدف دشمن در جنگ اقتصادی حاضر، تعطیلی واحدهای صنعتی بود و به طور آشکار به این موضوع اعتراف می کند ولی خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده و گام های برداشته شده و همچنین حمایت مردم؛ تهاجم اقتصادی به کشورمان در بخش تولید عملاً شکست خورده است.

 


تشکیل میز صادرات به کشورهای حاشیه خزر در گیلان/ تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استان


وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان سفر یکروزه خود به استان گیلان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به بازدیدها، برنامه افتتاح چند طرح صنعتی، جلسه با مجمع نمایندگان استان و همچنین فعالان اقتصادی گیلان گفت : سفر خوب و پرباری بود و امیدوارم با انجام پیگیری های لازم دستاوردهای خوبی برای استان گیلان داشته باشد .

ارسال نظرات