خبرهای داغ:
مسئول اردویی گردشگری بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: امروز اولین کاروان اربعین بسیج دانشجویی استان به کربلای معلی اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۱۸۱۷۳۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

اکبری مسئول اردویی گردشگری بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی از اعزام اولین کاروان اربعین بسیج دانشجویی استان به کربلای معلی خبر داد.

وی اضافه کرد: امروز (13مهرماه) کاروان دانشجویان دانشگاه آزاد بیرجند به تعداد یک دستگاه اتوبوس از برادران برای زیارت مرقد مطهر امام حسین (ع) در ایام اربعین به سمت کربلا حرکت می کنند.

اکبری خاطرنشان کرد: اعزام دانشجویان به کربلا از امروز آغاز و تا 18 مهرماه ادامه دارد و بازگشت از سفر زیارتی دانشجویان از 23مهر آغاز و تا 27 مهرماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 500 دانشجوی خواهر و برادر از خراسان جنوبی در ایام اربعین حسینی به کربلا اعزام می شوند گفت: در مجموع 12 دستگاه اتوبوس که 4دستگاه اتوبوس ویژه خواهران و 8دستگاه اتوبوس ویژه برادران است به کربلای معلی اعزام می شوند.

مسئول اردویی گردشگری بسیج دانشجویی خراسان جنوبی افزود: دانشجویان به صورت کاروانی از دانشگاه بیرجند، صنعتی، علوم پزشکی، دانشگاه آزاد و فرهنگیان برادران بیرجند و شهرستانهای فردوس و قاین برای زیارت  ایام اربعین به کربلا اعزام می شوند.

وی ادامه داد: هزینه تردد داخل کشور را دانشگاه ها تقبل کرده اند که تقریبا هزینه هر فردی 450هزار تومان است.

اکبری بیان داشت: اجرای طرح نائب الشهید ، شهدای حشد الشعبی و شهدای مدافع حرم که در عراق به شهادت رسیدند توسط دانشجویان از برنامه های فرهنگی این اردو است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها