خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند از مستندسازی زندگی شهدا خبر داد و اظهارداشت: مستند زندگی شهدای مرند به همت انجمن فیلم و عکس این شهرستان تولید خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۶۸۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲

به گزارش  بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مهران فرجی در دیدار از خانواده سه شهید روستای مرکید شهرستان مرند افزود: امنیت و آرامش کشور مدیون مجاهدت ها و خون شهداست، در حالی که امروز کشورهای همسایه در آتش و خون غوطه ور هستند.

وی ادامه داد: خانواده های شهدا تمام داشته های خود را فدای اسلام و انقلاب اسلامی کرده اند و جایگاه و ارزش آن ها در بین مردم بسیار والاست.

فرجی ادامه داد: در همین راستا، نماهنگ «پلاک گمنام» تولید انجمن فیلم و عکس شهرستان مرند در هفته دفاع مقدس از شبکه سهند پخش شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند به اتفاق حجت الاسلام بهلول پورهمت؛ ناشر و نویسنده فعال دفاع مقدس به نمایندگی از بنیاد شهید انقلاب اسلامی، از خانواده شهیدان محرم عباسی و صفرعلی سلامی همچنین خانواده شهید جاویدالاثر مرتضی باوفایی دیدار و گفتگو کردند.

شهید مرتضی باوفایی در عملیات بیت المقدس مفقودالاثر شده و شهید محرم عباسی در عملیات مهران و شهید صفرعلی سلامی نیز در عملیات کربلای ۵ به فیض شهادت نائل شدند.

ارسال نظرات