خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کرامات شهدا به صورت متفرقه در کتاب های مختلف و زندگی نامه شهدا ذکر شده است اما زحمتی باید انجام شود تا همه اسناد و مدارک چه در کتاب ها و چه در نزد اشخاص، جمع آوری و به صورت یک کتاب مستقل ارائه شود و این بسیار ارزشمند است .
کد خبر: ۹۱۸۲۸۳۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در دیدار با خانواده شهید سید محمد حسین ملایی اظهار داشت: از سال گذشته که یادواره 2 هزار شهید خراسان جنوبی برگزار شد به مسئولان ذی ربط تأکید داشته‌ام و امسال نیز در سفر حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان، یادآور شدم تا کرامات شهدا جمع آوری و در قالب یک کتاب مجزا در اختیار عموم قرار گیرد.

 

وی عنوان داشت: کرامات شهدا به صورت متفرقه در کتاب های مختلف و زندگی نامه شهدا ذکر شده است اما زحمتی باید انجام شود تا همه اسناد و مدارک چه در کتاب ها و چه در نزد اشخاص، جمع آوری و به صورت یک کتاب مستقل ارائه شود و این بسیار ارزشمند است .

 

عبادی افزود:  کرامات شهدا چه آنچه در زندگی و چه آنچه که خبر از شهادت خود داده اند و چه آنچه بعد از شهادت داشته اند بسیار زیاد است، لذا اگر زحمتی کشیده شود و به صورت کتاب منتشر گردد در زمان امروز می تواند به درد جوانان بخورد.

 

وی ادامه داد: خداوند ارواح همه شهدا را از صدر اسلام تا به امروز و 2 هزار شهید خراسان جنوبی و به خصوص این شهید بزرگوار(شهید سید محمد حسین ملایی) و همه شهدای نیروی انتظامی را با ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) محشور کند.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها