خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: در طرح امنیت اجتماعی و برخورد با ارازل و اوباش فضای پارک ها و بوستان های سطح شاهین شهر برای حضور خانواده ها امن شده است.
کد خبر: ۹۱۸۲۹۲۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، سرهنگ حسین بساطی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید میلاد امینی، شهید مدافع امنیت، اظهار داشت: محصول نیروی انتظامی امنیت است که بهای سنگینی برای برقراری و حفظ آن پرداخت می‌شود.

وی از آمار ثبت شده این ارگان در بخش‌های مختلف سخن گفت و افزود: طی ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به مشابه سال قبل بیش از ۴۵ هزار تماس تلفنی از سوی شهروندان داشته ایم که منجر به انجام مأموریت و مطالبات مردمی شده است و همچنین کاهش چهار درصدی جرائم و افزایش ۲۱۳ درصدی کشف مواد مخدر در شهرستان را داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد امنیت در سراسر کشور از سوی سازمان نیروی انتظامی تأمین می‌شود گفت: مردم به پلیس اعتماد کرده اند و در هر اتفاقی نگاهشان به پلیس است، شهرستان شاهین شهر و میمه جزء شهرستان‌های برتر کنترل و کاهش جرائم است که این عنوان با همکاری نزدیک دستگاه‌های قضایی شهرستان، ریاست دادگستری و دادستانی کسب شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بیان داشت: در طول ۶ ماه گذشته نسبت به آمار مشابه سال قبل ۵ درصد کاهش سرقت منازل، ۶ درصد سرقت مغازه، ۲۵ درصد خودرو، ۳۰ درصد قطعات، ۶۵ درصد کیف قاپی و ۲۸ درصد بانک داشته ایم و در این رابطه ۴۵ فقره کشف سرقت از منازل را ثبت و پیگیری کرده ایم.

سرهنگ بساطی تأکید کرد: در حوزه نزاع و درگیری آمار تقریبا کنترل شده است و لازم است همه ما آستانه تحمل خود را ارتقاء دهیم تا از این درگیری‌های روزانه جلوگیری شود.

فرمانده انتظامی شهرستان از طرح مکنا سخن گفت و افزود: این طرح مربوط به خوشایندسازی و به سازی محیط می‌شود که در این رابطه نوسازی ناوگان خودرویی و فضای کلانتری‌ها را داشته ایم.

سرهنگ بساطی در پایان گفت: سال ۱۴۰۰ در سطح کشور سازمان نیروی انتظامی به یک پلیس هوشمند جهت خدمت رسانی به هموطنان تبدیل می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها