خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از جلسه هماهنگی و تعامل سپاه ، بسیج با انتظامی هندیجان در راستای مراسم اربعین حسینی (ع)و همچنین تبریک هفته ناجا به فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۳۲۹۶
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: به مناسبت هفته نیروی انتظامی و تبریک این هفته با فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان هندیجان دیدار و همچنین در این دیدار جلسه تعامل برای هر چه بهتر برگزاری مراسم اربعین در شهرستان و منطقه امامزاده میرنعمان (ع)برگزار شد.

 

وی افزود: تعامل خوبی برای برقراری امنیت در سطح شهرستان با همکاری بسیجیان و وانتظامی هندیجان به لطف خداوند و عنایات اهل بیت (ع)ایجاد شده که تحت فرماندهی مقام معظم رهبری اینگونه همکاری ها تاثیر گذار و مفید است.

وی با بیان همکاری در مراسم اربعین گفت: تدابیری خوبی با برنامه ریزی در راستای امنیت زائران پیاده روی به سمت مکان های زیارتی از جمله امامزاده میرنعمان (ع)با همکاری سپاه و بسیج و انتظامی تدارک دیده شده که انشااله با بهترین کیفیت اجرایی خواهد شد .

در ادامه گزارش، فرمانده انتظامی هندیجان ضمن تشکر از حضور فرماندهی و پرسنل سپاه هندیجان در جلسه هماهنگی و تبریک هفته نیروی انتظامی تاکید داشت: انتظامی، سپاه و بسیج همیشه در کنار هم هستند و همواره تعامل و هماهنگی خوبی در همه مراسمات ملی و مذهبی ودیگر برنامه های سطح شهرستان دارند.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد فرمانده انتظامی هندیجان عنوان کرد : از زحمات بسیجیان در گشت های محله محور و رضویون که همکاری خوبی با انتظامی دارند تشکر می شود و ما خودمان را جزعی از بسیج می دانیم و همیشه به بسیج و سپاه افتخار می کنیم .

در پایان گزارش به مناسبت هفته نیروی انتظامی از خانواده های معظم شهدای نیروی انتظامی شهرستان هندیجان به همراه فرماندهی و پرسنل انتظامی و رئیس بنیاد شهید و بسیجی پیشکسوت و عضو طرح شهید علی هاشمی و خبرنگار بسیج دیدار و مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها