به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :اولین یادواره شهدای دانش آموز منطقه سربنان زرند تحت عنوان آبروی مدرسه، افتخار مدرسه در مدرسه ابتدایی شهید دکتر شریعتی ده احمدی سربنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۳۴۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:اولین یادواره شهدای دانش آموز منطقه سربنان زرند تحت عنوان آبروی مدرسه، افتخار مدرسه در مدرسه ابتدایی شهید دکتر شریعتی ده احمدی سربنان برگزار شد. در این مراسم حسین کاظمی مدیر محترم آموزش و پرورش، میرزایی حراست آموزش و پرورش، حسینی نژاد به نمایندگی از امام جمعه، خانواده معظم شهدا و همچنین دانش آموزان روستای ختم و عیسی آباد و کهنوج و همچنین دانش آموزان شهدای سربنان متوسطه اول ده احمدی حضور داشتند.

در این مراسم حسین کاطمی مدیر اموزش وپرورش شهرستان زرند با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای والامقام خصوصا ۱۴۵ شهید دانش اموز شهرستان زرند گفت:: هدف از برگزاری یادواره شهدا این است که ما از زندگی شهدا و از راه و روش شهدا درس عملی بگیریم و مطمئناً اگر در مسیر زندگی شهدا قدم برداریم آینده خودمان هم تضمین می‌شود.

وی گفت: وظیفه ما به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت این است که فرهنگ شهادت و ایثار را نشردهیم و وظیفه شما دانش آموزان پاسداشت این فرهنگ است. اگر امروز مدیران و همکاران ما آمده اند یادواره شهدا برپا کرده اند هدف این بوده است که رشادت‌ها و جانفشانی شهدا را نشر بدهیم.

حسین کاظمی افزود: شهرستان زرند از لحاظ تعداد شهدای دانش آموز در بین رتبه‌های برتر کشور است، ما ۱۴۵ دانش آموز شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده ایم و این دانش آموزانی که شهید شده اند تقریباً هم سن و سال شما‌ها بوده اند و این دانش آموزان شهید هم روزی از همین امکانات استفاده می‌کردند و یک روزی در آن مقطع زمانی به این فکر افتادند که کشور در جبهه‌های جنگ به آن‌ها بیشتر نیاز دارد.

مدیریت آموزش و پرورش زرند با بیان اینکه آرامش امروزمان را مدیون خون شهدا هستیم گفت: باید به سمتی برویم که از خون شهدا محافظت کنیم و به سادگی خون این عزیزان را پایمال نکنیم.

کاظمی در پایان گفت: خداوند توفیق دهد همه‌ی ما ادامه دهندگان راه شهدا باشیم و پیروی واقعی ولایت فقیه باشیم که قطعا با پیروی از ولایت فقیه و پاسداشت خون شهدا آینده درخشانی خواهیم داشت و افتخارآفرینی خواهیم کرد.
این مراسم با چند برنامه فرهنگی همراه بود.
 
ارسال نظرات