معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

اجتماع میلیونی اربعین حسینی آمادگی برای ظهور مهدی موعود(عج) است

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش زائرین اربعین حسینی، گفت: اجتماع میلیونی اربعین حسینی آمادگی برای ظهور مهدی موعود(عج) است.
کد خبر: ۹۱۸۳۳۶۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌ رامین خورنژاد حسینی عصر امروز در جلسه مسئولان شورای هیئات مذهبی استان که به مناسبت مراسم‌های پایان ماه صفر برگزار شد،  بیان کرد: افزایش تعداد زائرین اربعین حسینی نسبت به سال‌های قبل نشانه‌ای از آمادگی برای ظهور و باعث سرافکندگی دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی افزود: باید از تمام لحظه‌ها و زمان‌ها برای ایفای نقش خادمی در بارگاه ابا عبدالحسین(ع) استفاده کرده و باهدف گذاری منسجم زمینه‌های ظهور منجی عالم بشریت را فراهم آوریم.

حجت الاسلام خورنژاد حسینی با اشاره به نقش روسای هیئات مذهبی و مداحان در مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: شما مسئولین هیئات مذهبی و مداحان جزو اقشار تأثیرگذار در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی هستید و باید در این خصوص گام‌های مؤثری در شهرستان‌ها و شهرهای خود برداشته و از این ظرفیت به نحو احسن بهره گیرید.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت سنجی و پیدا کردن نقاط ضعف و از بین بردن آن‌ها و تقویت نقاط قوت لازمه حرکت در راستای اسلام و انقلاب است چون الآن دشمنان اسلام و انقلاب در جنگ تمام‌عیار با ما هستند و روی مسائل اعتقادی و دینی توجه ویژه‌ای دارند و با صدها شبکه و کانال‌های فضای مجازی در حال تخریب اسلام ناب محمدی هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار