موکب درمانی حضرت فاطمه الزهرا (س) بیمارستان بانک ملی ایران به منظور خدمت رسانی به زائران حرم حسینی در مسیر پیاده روی اربعین مستقر شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۳۷۸
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این موکب با 30 نفر کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان بانک ملی ایران در طریق الحسین (ع) عمود 202 برپاست و قرار است تا پایان مراسم پیاده روی اربعین، خدمات درمانی رایگان به زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارایه کند.

بانک ملی ایران در موکب محسنین استان گیلان در کربلای معلی در شارع القزوینی و نزدیکترین مکان به عتبه مقدسه حسینی (ع) و موکب کارکنان اداره امور شعب استان لرستان در شهر نجف واقع در شارع کربلا نیز با مشارکت کارکنان به زائرین اربعین حسینی خدمت رسانی می کند.

به منظور رفاه حال زائران عزیز تلاش شده تا با توجه به ازدحام جمعیت، خدمات بانکی نیز در مرزهای منتهی به کشور عراق به سهولت و در دسترس باشد.

در شعبه گمرک و گیشه پایانه مرزی بندر آستارا خدمات بانکی بصورت 24 ساعته به زوار خارجی اربعین (همسایگان شمالی) ارائه می شود و شعب پنج گانه رشت، لاهیجان، بندر انزلی، رودسر و آستارا هم نسبت به پرداخت ارز اربعین به زوار ایرانی در حال خدمت هستند.

در مرز خسروی هم علاوه بر برپایی موکب مشترک بانک ها با هماهنگی اداره کل امور اقتصادی و دارایی، نصب خودپردازهای سیار و تامین وجوه نقد و افزایش حد مجاز نگهداری وجوه در شعب مرزی، ارز اربعین در شعب منتخب استان کرمانشاه توزیع می شود.

برپایی موکب هیات خادمین حضرت زهرا (س) کارکنان بانک در استان ایلام، استقرار واحد سیار بانک در نقطه صفر مرزی مهران، افزایش موجودی خزانه بانک در شعبه مرز مهران جهت تقویت مالی شعب بانک و سایر بانک ها و اختصاص شعبه مهران، ایلام و باجه مرزی مهران برای توزیع ارز اربعین از دیگر اقدامات بانک ملی ایران برای اربعین امسال در مرز مهران بوده است.

همچنین علاوه بر افزایش ساعت کار باجه های مرزی، استقرار دستگاه های وب کیوسک و خود دریافت،  46 دستگاه خودپرداز در مسیرحرکت زائران از محل ورود به استان خوزستان تا مرز شلمچه و 18 دستگاه خودپرداز از محل ورود به این استان تا مرز چزابه آماده خدمت رسانی است.

فروش ارز اربعین در شعب منتخب بانک ملی ایران نیز تا 25 مهرماه ادامه دارد و زائران گرامی می توانند ارز اربعین خود را بر مبنای نرخ فروش ارز اسکناس در بازار ثانویه و معادل یک صد دلار آمریکا دریافت کنند.

ارسال نظرات