مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از آغاز ثبت نام هفتمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد خبر داد و گفت: اصلی‌ترین هدف از برگزاری المپیاد محلات، نهادینه ساختن ورزش در بین مردم اس
کد خبر: ۹۱۸۳۹۶۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، عباس ملازینلی در جمع خبرنگاران از آغاز ثبت نام هفتمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه این رویداد ورزشی روز نهم آبان ماه و مراسم اختتامیه نیز پس از قریب به دو ماه رقابت در روز ۲۹ آذرماه در ورزشگاه شهید نصیری برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اصلی‌ترین هدف از برگزاری المپیاد محلات را، نهادینه ساختن ورزش در بین مردم دانست و اظهار داشت: البته ارتقا نشاط و شادابی و ایجاد فضا برای تحرک بانوانی که کمتر تحرک دارند نیز از دیگر اهداف ماست که امیدواریم در مدت برگزاری این المپیاد شاهد بروز یک جریان ورزشی مطلوب در شهر یزد باشیم.

ملازینلی در ادامه به ارائه آمار و ارقام در این زمینه پرداخت و گفت: در هفتمین دوره از المپیاد محلات ۳۲ رشته برای آقایان و ۳۱ رشته برای بانوان در نظر گرفته‌شده و ۱۶۷ رویداد ورزشی در درون محلات در حاشیه این دوره برگزار خواهد شد.

وی مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این دوره را از امروز تا سوم آبان ماه برای ورزش‌های تیمی دانست و گفت: البته شرکت‌کنندگان ورزش‌های انفرادی تا ۷۲ ساعت قبل از برگزاری مسابقات می‌توانند ثبت‌نام کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: این مسابقات در ۲۹ مکان ورزشی که اماکن عمومی شهری یا سالن‌های ورزشی هستند دنبال خواهد شد و ۱۸۰ نفر نیز به‌طور مستقیم در برگزاری این المپیاد مشارکت خواهند داشت.

ملازینلی بابیان این مطلب که ۱۶ کمیته در این المپیاد فعالیت خواهند داشت ابراز داشت: مجموعاً هزار و ۱۳۲ مدال در این دوره از مسابقات به ورزشکاران اهدا می‌شود و ۱۰۵ تندیس برای رشته‌های برگزیده تیمی در نظر گرفته‌شده همچنین ۷ تندیس ویژه نیز تدارک دیده‌شده که دو تا از این تندیس‌ها به جوان‌ترین و مسن‌ترین شرکت‌کننده تعلق خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری مسابقات پاراالمپیک محلات یزد در بهمن‌ماه خبر داد و اظهار داشت: نسبت شرکت‌کنندگان آقا و بانو در این مسابقات یکسان بوده و با توجه به شرکت ۶ هزار ورزشکار در دوره قبل پیش‌بینی می‌شود قریب به ۱۰ هزار ورزشکار در این دوره شرکت کنند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات