رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان از برگزاری دوره عالی تربیت‌مربی روزنامه‌نگاری با شرکت ۳۲ نخبه رسانه‌ای این استان در رشت خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۲۹۳
|
۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
مهدی پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت با اشاره به انجام مراحل گزینش علمی داوطلبان شرکت در دوره تربیت‌مربی روزنامه‌نگاری گیلان اظهار داشت: از بین ۷۸ شرکت‌کننده تعداد ۳۲ نفر در مرحله گزینش علمی بر اساس سوابق تحصیلی، آموزشی و حرفه‌ای موفق به پذیرش در دوره شدند.

وی با بیان اینکه باهدف تربیت مربیان رسانه در گیلان نخستین دوره عالی آموزشی و تخصصی کشوری به میزبانی گیلان برگزار می‌شود، افزود: این دوره نیمه دوم آبان ماه امسال و با حضور اساتید ملی علوم ارتباطات اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان مدت دوره آموزشی تربیت‌مربی روزنامه‌نگاری را ۳۲ ساعت آموزشی دانست و تصریح کرد: بیش از ۵۰ درصد ساعت آموزشی به‌صورت عملی و کارگاهی برگزار و پذیرفته‌شدگان در آزمون نهایی تا دو سال در دوره‌های آموزشی استانی به‌عنوان مربی شرکت کرده و بر اساس سابقه تدریس، ارزیابی عملکرد و گذراندن دوره غیرحضوری مدرک مربی‌گری درجه‌یک دریافت می‌کنند.

پارسا با بیان اینکه به پذیرفته‌شدگان در آزمون نهایی دوره مربی‌گری روزنامه‌نگاری گواهینامه معتبر اعطا می‌شود، افزود: گواهی مربی‌گری درجه‌دو و سه بر اساس نمره نهایی برای شرکت‌کنندگان با تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان بسیج رسانه صادر می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی سازمان بسیج رسانه گیلان بیان کرد: امسال برای ۲۴۶ خبرنگار گیلانی دوره آموزشی مقدماتی و بازآموزی برگزارشده و این برنامه‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات