خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس بسیج جامعه پزشکی فارس خبر داد:
رئیس بسیج جامعه پزشکی فارس از خدمت‌رسانی ۸۰۰ پزشک و پرستار این استان در کربلا و مسیر پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: استان فارس رکورددار اعزام تیم‌های پزشکی به عراق است.
کد خبر: ۹۱۸۴۵۱۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، فرخ بهارلویی، رئیس بسیج جامعه پزشکی فارس با بیان اینکه خدمات پزشکی رایگان از تاریخ ۲۰ مهرماه در کربلای معلی و مسیر پیاده‌روی اربعین آغاز شده است، گفت: ۸۰۰ نفر از پزشکان متخصص و پرستاران و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کربلا اعزام شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۶۰۰ نفر کادر درمانی استان فارس در موکب‌های کربلا و ۲۰۰ نفر در موکب‌های پیاده‌روی اربعین مشغول به فعالیت هستند.

بهارلویی با بیان اینکه پزشکان استان فارس در ۱۱ موکب کربلا فعالیت می‌کنند، گفت: تعداد مراجعه‌کنندگان به تیم‌های پزشکی در مسیر پیاده‌روی اربعین بسیار زیاد است و به‌طور کلی طی دو روز بیش از ۳ هزار نفر توسط پزشکان فارس ویزیت شدند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی فارس با تصریح اینکه خدمات پزشکی تا پایان روز اربعین به زائران ارائه می‌شود، گفت: بسیج جامعه پزشکی استان فارس با همکاری ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و گروه‌های جهادی تاکنون در کشور رکورددار اعزام تیم‌های پزشکی به کربلا و ارائه خدمات درمانی و پزشکی به زائران اربعین هستند.

وی در ادامه بیشترین مشکلات زائران اربعین را بیماری‌های گوارشی و تنفسی و پوستی نظیر تاول‌های پا دانست و گفت: به زائران اربعین توصیه می‌شود که در مکان‌های شلوغ حتماً از ماسک استفاده کرده و از غذاها به‌صورت پراکنده استفاده نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها