مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از برگزاری سومین نمایشگاه و فروشگاه محصولات و تولیدات کودکان تحت عنوان نمایشگاه کودک و نوجوان کارآفرین در یزد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۵۷۷
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج  از یزد، سیدحسین پیغمبری در یزد با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان یزد، آموزش مباحث کارآفرینی به کودکان و نوجوانان است اظهار داشت: در این راستا دوره‌های آموزشی کودک کارآفرین در این کانون برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون دو دوره از این کلاس‌ها برگزار و نمایشگاه و فروشگاه محصولات و تولیدات کودکان شرکت کننده در این دوره‌ها برگزار شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از برگزاری سومین دوره این نمایشگاه در استان یزد خبر داد و عنوان کرد: این نمایشگاه فردا یکشنبه ۲۸ مهر از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری یزد واقع در شهرک دانشگاه بلوار امیرکبیر کوچه ۱۲ برگزار می‌شود.

پیغمبری در ارتباط با دوره‌های کودک کارآفرین که پایان آن این نمایشگاه‌ها است، با بیان اینکه سومین نمایشگاه کودک و نوجوان کارآفرین یزد با عنوان آینده بافتنی است اجرا می‌شود گفت: در این دوره کودکان با مسائل اساسی اقتصادی از جمله بیمه، چک، بانک، وام و مواردی از این قبیل آشنا شدند.
وی از حضور کودکان در اردو‌های تفریحی آموزشی در بانک‌ها و مراکز اقتصادی دیگر خبر داد و خاطرنشان کرد: در چنین دوره‌ها و کلاس‌هایی، استعداد‌های کودکان شناسایی و در جهت بارور کردن آن اقدام لازم انجام می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد خاطرنشان کرد: همچنین مرکز شماره سه این کانون هم فردا از ساعت ۱۷ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه میزبان هشتمین نشست داستان آفرینش در استان یزد است.

پیغمبری عنوان کرد: در این همایش، سارا کارگران، فاطمه بابائی، ریحانه شیخ‌علیشاهی و امیررضا انتظاری به داستان‌خوانی پرداخته و داستان‌های «وهمناک» و «قلب رازگو» هم معرفی می‌شوند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات