به مناسبت فرارسیدن هفته بهداشت روان، کارکنان ناحیه مقاومت فارسان مسافت 4 کیلومتری چشمه قلعه تا ارتفاعات سردره شهر فارسان را پیمودند.
کد خبر: ۹۱۸۵۲۱۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته بهداشت روان در سپاه و با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری بر اشاعه ورزش در جامعه ، ایجاد نشاط گروهی و کمک به سلامت روان کارکنان سپاه و استفاده بهینه از فضای طبیعی برای ترویج ورزش و تحرک گروهی، کارکنان ناحیه مقاومت شهرستان فارسان مسافت 4 کیلومتری از چشمه قلعه شهر فارسان تا ارتفاعات سردره را کوپیمائی کردند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت فارسان با اشاره به موضوع ورزش و اهمیت آن برای سلامتی روح و جسم افراد و همچنین تاثیر آن بر سلامت جامعه تصریح کرد:  ورزش باید همواره در دستور کار افراد و خانواده ها قرار بگیرد تا بتوانیم به جامعه سالم که مد نظر مقام معظم رهبری است برسیم.

وی ضمن تاکید بر اهمیت سلامت و بهداشت روان کارکنان بیان کرد: متاسفانه مساله بهداشت و سلامت روان موضوعی است که شاید خیلی در جامعه به آن توجه نشود در حالی که این موضوع تاثیر مستقیم بر زندگی فردی و اجتماعی افراد دارد لذا باید تلاش کرد که با اجرای برنامه های مفید و متنوع در جهت تامین سلامت روان  آحاد مردم  گام های مفید برداشت.

ارسال نظرات