مجلس بزرگداشت شهداء مدافع حرم شهرستان سیرجان با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سیرجان در حوزه فاطمة الزهرا (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۵۲۲۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، صبح امروز مجلس بزرگداشت شهداء مدافع حرم شهرستان سیرجان با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سیرجان در حوزه فاطمة الزهرا (س) برگزار شد.
حجت الاسلام محمدی در حاشیه این مراسم گفت: آیا نباید خدا را شکر کرد؟ شکر برای زیستن در دوران کسانی که سالها فقط روایت مثل هایشان را شنیده بودیم و همیشه چشم انتظار دیدارشان، امروز اما سرت را که بچرخانی شهری را می بینی پر از رویاهایت. مهاجران یکی یکی باز می گردند، حالا شهرمان دوباره شهید، جانباز، مادر، همسر و فرزند شهید دارد.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سیرجان گفت: حالا ما چه خواهیم کرد؟ آیا می گذاریم گرد غربت بر غریب این وارثان راه احمد (ص) بنشیند یا در کاروان این گمنام زمین و آشنایان آسمان، کاری زینبی خواهیم کرد؟ لنز دوربین هایمان کدام یک را ترجیح می دهد؟ هیجان ژست های روشنفکری یا برق چشمهای فرزندی که در خان طومان جا گذاشته است؟ ننگ بر قلم و دوربینی که ننویسد و نبیند. بر مدافعان حرم این آخرالزمانی حسین چه می گذرد؟

حجت الاسلام محمدی گفت: اینجا جان های عاشق هنوز تشنه ی کاری زینبی اند. ما این را از چشم های بی خواب و جان های به خطر افتاده کسانی فهمیده ایم که در معرکه تکفیریان و وارثان خدا به دنبال آسمانیان می گردند تا در میان مجاهدان خدا معلم ها را پیدا کنند. معلمانی که فاتحان فردا را می سازند.
چه زیباست نام شهدای مدافع حرم برای این شهدا. کسانی که جز برای جلب رضای پروردگار و دفاع از حرم حریم اهل بیت نیتی نداشتند. صادقانه و خالصانه جان خود را در کف گرفتند و دور از وطن خویش-اگرچه وطن اسلامی شان بود-جان به جان آفرین تسلیم کردند.


وی در ادامه گفت: آن ها آنقدر بزرگ شدند که توانستند روح خویش را از قفس تن آزاد کنند. به عرش اعلا بپیوندند و این ها از اول شهید بودند، شهید زندگی کردند و شهید از این دنیا رفتند و زنده واقعی هستند که تعبیر قرآن کریم از آن هاست.
حجت الاسلام محمدی در پایان گفت : آن مردانی که برای دفاع از حرم جهاد می کنند، همسرانی و خانواده هایی که بغض هایشان را در گلو مخفی می کنند و فرزندان چشم انتظاری که در حال معماری تمدن جدید اسلام هستند، جایگاه بالایی دارند.

ارسال نظرات