خبرهای داغ:
مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر با حضور جمعی از کارکنان در محل نماز خانه ستاد سپاه حضرت جوادالائمه(ع) برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۸۵۲۳۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبر گزاری بسیج،در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسین زحمت کش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) ضمن تسلیت این ایام اظهار داشت:در نهضت قیام امام حسین(ع)باید 3 موضوع  اصل قیام،جریانی که بعد از قیام امام حسین(ع) به وجود آمد و همچنین آداب و رسوم با ارزشمندی که بعد از این قیام و جریان شکل گرفته را مورد توجه و تجزیه و تحلیل قرارداد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین زحمت کش افزود:اگر نهضت امام حسین(ع)نبود انقلاب اسلامی ما هم نبود چون امام خمینی(ره)این انقلاب را بر اساس ارزش های نهضت و قیام امام حسین(ع)به وجود آورد.

وی در ادامه گفت:نکته ای که در هدف قیام امام حسین(ع)بوده چکیده آن یک جمله است:امر به معروف و نهی از منکر که تمام آموزه های دینی و واجبات دینی در این جمله نهفته است یعنی اگر امر به معروف و نهی از منکرباشد نماز،روزه و... نتیجه پیدا می کند و همچنین این امر به معروف و نهی از منکر قبل از این که زبانی باشد باید عملی باشد و قبل از این که عملی باشد باید قلبی باشد و اگر ما همین یک پیام را بگیریم ودر جامعه و زندگی شخصی خود پیاده کنیم خیلی از دغدغه ها و مشکلات حل خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت:در جامعه اسلامی، ما باید دلسوز و خیرخواه باشیم و این امر هم با امر به معروف و نهی از منکر انجام می پذیرد همانطور که در جریان بعد از قیام امام حسین(ع) و شهادت ایشان هم خیر خواهی،ظلم ستیزی،شهادت طلبی،تواضع،توکل، و دیگر آموزه های دینی جهان را فرا گرفته است و ما هم امروز باید ادامه دهنده این جریان باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسین زحمت کش در پایان اظهار داشت:یکی از مهمترین آداب و رسوم با ارزشمند که بعد از قیام و جریان امام حسین(ع) شکل گرفته پیاده روی عظیم اربعین با حضور میلیونی دلهای عاشق می باشد که با لبیک یا حسین در این مسیر حرکت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها