یادواره شهدای دانش آموزی با محوریت شهید بهنام محمدی و سی وشش هزار شهید دانش آموز در پارس آباد مغان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۵۹۹۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی با محوریت شهید بهنام محمدی در پارس آباد
به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج از شهرستان پارس آباد، به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) یادواره شهدای دانش آموزی با محوریت شهید بهنام محمدی و سی وشش هزار شهید دانش آموز با همکاری مدرسه شهید باهنر اداره آموزش و پرورش و حوزه بسیج دانش آموزی حضرت ولیعصر (عج) تعالی در مسجد امام حسن (ع) محله فرودگاه شهرستان پارس آباد برگزارشد.

حجت الاسلام آفاری مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه پارس آباد ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: امروز تهدید جدی انقلاب اسلامی آسیب فرهنگی است و دشمن تلاش می‌کند نسل جوان را از اعتقادات و مبانی فرهنگ اسلام دور کند از این رو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه آن‌ها را در برابر تهدید‌های دشمنان بیمه می‌کند.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا و آشنایی نسل جدید با آرمان‌های انقلاب، امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با ولایت فقیه از اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه پارس آباد با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام برابر تمامی ابرقدرت‌های شرق و غرب با تکیه بر ایمان به خدا، وحدت و حرکت در مسیر ولایت ایستادگی کرده و اجازه تجاوز به دشمن ندادند گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش آموزان خواندن کتاب‌هایی با موضوع ایثار و جوانمردی شهدا ضروری است.

حجت الاسلام آفاری تصریح کرد: دانش آموزان دیروز در سنگر جنگ سخت تا پای جان از کیان انقلاب دفاع کردند ونسل امروز وظیفه دارند با پایبندی به اصول وارزش وبصیرت در جنگ فرهنگی ادامه دهنده راه شهیدان باشند.
ارسال نظرات