خبرهای داغ:
در ایام شهادت امام رضا (علیه السلام) بیش از پانصد نفر در قالب کاروان های پیاده به مشهدالرضا اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۸۶۵۵۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در ایام شهادت امام رضا (علیه السلام) بیش از پانصد نفر در قالب کاروان های پیاده به مشهدالرضا اعزام شدند.

طبق سنوات گذشته و با شروع ایام عزاداری دهه پایانی ماه صفر و سالروز شهادت امام رضا و امام حسن (علیهما السلام) و رحلت پیامبر گرامی اسلام (صلی اله علیه و اله و سلم) خیل عظیم عاشقان رضوی به اشکال مختلف عازم مشهد مقدس می شوند که امسال نیز همچون سال های گذشته تعداد 500 نفر از این زائران پای پیاده عازم مرقد مطهر امام مهربانی ها شدند.

این سنت حسنه که هرساله موج عشق به ائمه اطهار علیم السلام را در دل مومنان این دیار  زنده می کند و بسیاری از عشاق برای این زمان و این سفر روحانی لحظه شماری می کنند به همت خیرین شهرستانی حمایت شده و توسط مسئولین فرهنگی نیز هدایت می شود .

عاشقان رضوی امسال در قالب دو کاروان پیاده برادر و خواهر و با حضور 540 نفر از اقشار مختلف مردم فردوس در این برنامه حضور داشته که  با بدرقه مردم و برخی مسئولین و فرمانده سپاه فردوس و زیارت قبور مطهر شهدای گمنام و امامزادگان فردوس به این سفر معنوی اعزام و پس از مشرف شدن با پای پیاده به قبر منور و مطهر امام رضا (علیه السلام) به فردوس عزیمت نمودند.

گفتنی است اعضای این کاروان که تقریبا هرساله توفیق زیارت پیاده امام رضا (علیه السلام) را دارند در طول سال نیز با اقدامات فرهنگی و برنامه های متنوع دیگر انسجام خود را حفظ نموده و آمادگی خضور در تمام عرصه فرهنگی را اعلام می نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها