به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی زنگ ایثار و شهادت با حضور مسئولین بصورت نمادین در مدرسه شهید برومندشهرستان پارس آباد نواخته شد.
کد خبر: ۹۱۸۶۵۶۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵
نواختن شدن زنگ ایثارو شهادت در مدارس شهرستان پارس آباد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار صمد آهنی جانشین فرمانده ناحیه سپاه پارس آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک به مناسبت هفته بسیج دانس آموزی اظهارداشت: عبادت و بندگی از جمله اهداف آفرینش انسان است وقتی ارزش پیدا می‌کند که توام با علم باشد.

سرهنگ آهنی تصریح کرد: اکنون مجاهده در جبهه علم و دانش ضامن پیشرفت کشور است و ایمان، اقتدار، رشادت و ایثار مهمترین ویژگی‌های جامعه اسلامی است.

وی رشادت شهید حسین فهمیده را در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار و از این دانش آموز بسیجی به عنوان نوجوانی آگاه و مخلص یاد کرد.

جانشین فرمانده ناحیه سپاه پارس آباد افزود: سربلندی، اقتدار و توسعه همه جانبه ملت عزیز ایران اسلامی مرهون غیرت و رشادت حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس است که عاشقانه و با عزمی راسخ در راه دفاع از اسلام و انقلاب ایستادگی کردند.

سرهنگ آهنی با اشاره به اینکه ملاک ارزش انسان به علم و دانایی است، افزود: انسان عالم در پیشگاه خدای تعالی و مردم جایگاه ارزشمندی دارد.

وی تصریح کرد: کلید دانش پرسیدن است و در سایه پرسش و کنجکاوی است که سطح آگاهی و دانایی انسان افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اندیشه الهی و ایمان بسیجی دانش آموزان یک مزیت است، افزود: دشمنان نظام از هر گونه مقابله با نظام هراس دارند.

سرهنگ آهنی با اشاره به اینکه نیاز است دانش آموزان در کنار ارتقای علم، اخلاق و معنویت را نیز در جامعه ترویج دهند، اضافه کرد: ولایت مداری و دفاع از آرمان‌های انقلاب باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه دانش آموزی نهادینه شود.

وی بیان کرد: اگر بصیرت و دشمن شناسی در جامعه ما تقویت شود و جوانان با درک پیام شهدا دشمن شناس بوده و بصیرت داشته باشند به انقلاب آسیبی نخواهد رسید.

اجرای سرود همگانی و پذیرایی از دانش آموزان بخشی دیگری از این مراسم بود.
ارسال نظرات