فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: امروز وظیفه دانش‌آموزان تحصیل و تهذیب در سنگر علم و دانش دانست
کد خبر: ۹۱۸۶۵۸۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
وظیفه دانش‌آموزان تحصیل و تهذیب در سنگر علم و دانش دانست
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: بسیج در هر مقطعی از تاریخ نماد ایثار و از خودگذشتگی است.

وی به تقدیم بیش از ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهید فهمیده‌ها و شهید بالازاده‌ها دانش‌آموزان بسیجی بودند که در خط مقدم با تأسی از فرمان ولایت در جبهه‌ها حضور یافتند.

فرمانده سپاه خلخال وظیفه دانش‌آموزان را امروز تحصیل و تهذیب در سنگر علم و دانش دانست و تصریح کرد: امروز افتخار ایران اسلامی به حضور علمی گسترده در جهان است و همان‌طور که در فرمایشات مقام معظم رهبری بار‌ها مشاهده شده، ایشان نیز بر حضور فعال جوانان و تحصیل‌کردگان و نخبگان در صحنه انقلاب اسلامی تأکید دارند.

وی به نعمت بزرگ امنیت در کشور اشاره کرد و ادامه داد: با جان‌فشانی شهدا و رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب و ایثار و از خودگذشتگی رزمندان و شهدا امروز ما شاهد این امنیت در کشور هستیم

عطایی گفت: امروز همین سنگر و فردا سنگر دانشگاه منتظر شما جوانانی است که چشم به ندای رهبرتان دارید و برای دفاع از کشور خود را مهیای حضور در میدان‌های علم و دانش و تقوا و بصیرت می‌کنید.
ارسال نظرات