خبرهای داغ:
در پی اهانت عده ای تماشاگر نما به مادر شهیدان خطیبی؛
در پی اهانت هواداران باشگاه پرسپولیس تهران به مادر شهیدان حسن و حمید پاکی خطیبی سازملن بسیج ورزشکاران استان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۸۶۷۷۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن بیانیه بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی آمده است؛

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
‌‌‌‎سوره مبارکه آل عمران/ ١٦٩

بازماندگان شهدای عزیزمان و بیش از همه، مادر و پدر و همسر و فرزندان شهیدان، در شأن و ارزش الهی، بلافاصله پشت سر شهیدان عالی‌ قدر قرار دارند. (مقام معظم رهبری)

سلام و درود الهی و انبیای عظام به ارواح مطهر و ملکوتی شهدای والامقامی که خون مطهرشان را در طریق وصال تقدیم به محبوب کرده و به فرموده پیرو مرشدشان در قهقهه مستانه شان عند ربهم یرزقون گشتند، دلاور مردانی که در دامن پاک مادرانی قهرمان پرورش یافتند و ستارگان آسمان ایران اسلامی شدند.

مادران معظم شهدا که هموار با استقامت و پایداری مثال‌زدنی خود نهال انقلاب را بارور ساختند و خوشبختانه آحاد مردم و مسئولان قدردان زحمات آن‌ها بوده و حریم آن‌ها را پاس می‌دارند و تکریم خانواده معظم شهدا که تمام هستی خود را خالصانه تقدیم ایران اسلامی کردند یکی از مطالبات آحاد ملت ایران بوده است.

حال در جریان مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و در دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران، متاسفانه توسط عده ای تماشاگرنما تیم پرسپولیس تهران خطاب به والده محترم آقای خطیبی مربی تیم ماشین سازی تبریز که مادر سرافراز شهیدان حمید و حسن پاکی خطیبی و دو جانباز دلاور هستند توهین های صورت گرفته است، سازمان بسیج ورزشکاران استان آذربایجان شرقی طی این بیانیه اعلام می نمایید، به یاری پروردگار متعال به طور جدی و قاطعانه پیگیر این هتک حرمت به خانواده محترم شهیدان خطیبی خواهد بود و این‌گونه موارد و اتفاقات را به شدت محکوم می کند.

 

ارسال نظرات