فرمانده سپاه قائم شهر گفت:در برابر هجمه‌های سنگین روانی دشمن باید سنگر‌های معنوی را محکم‌تر حفظ کرد، ولی بعضی سنگر‌ها در حالت تدافعی ضعیف عمل می‌کنند و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.
کد خبر: ۹۱۸۷۰۵۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حسین علیزاده  فرمانده سپاه قائم شهر در جمع پایوران ناحیه گفت : امروز دشمن از موانع وحصارها عبور کرده وبا جنگ نرم و جنگ روانی که با آن روبرو هستیم وظیفه ما سنگین تر شده است.

علیزاده در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: در برابر هجمه های سنگین روانی دشمن باید سنگرهای معنوی را محکم تر حفظ کرد ولی بعضی سنگرها در حالت تدافعی ضعیف عمل می کنند و این وظیفه ما را سنگین تر می کند.

علیزاده با اشاره به سخن رهبری که فرمود" این عمار" افزود: این سخن رهبری تذکر و تلنگری است به همه ما برای وارد شدن به عرصه دفاع همه جانبه در برابر هجمه های دشمن.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائم شهر با تصریح براینکه امروزه دشمن در تلاش برای ضربه زدن به پایه و ارکان این نظام که زمینه ساز ظهور حضرت حجت هستف می باشد، تاکید کرد:شرایط ایجاب می کند همانند زمان دوران دفاع مقدس وارد عرصه شویم واز جان مایه گذاریم چرا که رهبری معظم در دیدار اخیر خود فرمودند بنده از سپاه راضی ام ولی قانع نیستم.

علیزاده در پایان خاطر نشان کرد: باید به هم کمک کنیم و به خوبیها امر کنیم تا بتوانیم اثر گذاری لازم در سطح جامعه را داشته باشیم.

لازم به ذکر است درپایان سروان علی هدایتی به عنوان جانشین این ناحیه معارفه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها