خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: 13 آبان یک کلید رمز است که اگر شما، گویندگان و نویسندگان همه ی مطالب پنهان را بازگو کنید و به مخاطبان بگویید که این ها چه کاره هستند، به همان میزان به فروپاشی آن ها نزدیک شده ایم.
کد خبر: ۹۱۸۷۰۹۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  حجت الاسلام و المسلمین  سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، صبح امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان گفت: کار شما، کار بسیار بزرگ و مهمی است در صورتی که از این فرصت و ظرفیت بتوانید، هدف اصلی را به مخاطبین منعکس کنید.

وی اضافه کرد: جریاناتی که استعمارگران در طول تاریخ داشته اند و یا از 200 سال قبل که سایه شوم آن ها در منطقه حکم فرما بود، از انواع و اقسام سلطه و غارت گرفته تا قتل، شکنجه، فساد و فحشا، و مقابله ای که سران استکبار با دانش آموزان و دانشجوها داشته اند، شناسنامه سیاه آن ها را نشان می دهد.

حجت الاسلام عبادی خاطرنشان کرد: در هر کجای کره ی زمین امروز خود استعمارگران، معرف خودشان هستند، همین یقه سفیدهای اتو کشیده، هواپیمای مسافربری ایران را مورد هدف قرار می دهند و یا سلاح های شیمیایی در اختیار صدام قرار می دهند تا مردم را با این سلاح ها به جرم اینکه از کشورشان دفاع می کنند، بکشد و سپس قیافه می گیرند و به عنوان مدافع حقوق بشر حرف می زنند.

وی متذکر شد: مخاطبان 13 آبان قشر نوجوان و جوان هستند، باید شناسنامه غرب، استکبار، آمریکا، اروپا و صهیونیست ها در اختیار همگان قرار گیرد، تا بدانند، آن ها در هر کجایی که قدم گذاشته اند، جز فساد، توزیع مواد مخدر و روان گردان در بین مردم و ترویج فحشا و منکرات از طریق فضای مجازی و حقیقی، کار دیگری انجام نداده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: 13 آبان یک ظرفیت فوق العاده است، کار شما بسیار مهم است اما به شرط اینکه بتوانید بخشی از جنایت ها و قیافه های پر ادعای مستکبرین جهان را به مخاطب منعکس کنید تا حداقل در این کشور، کسانی که اسمی از فرانسه، انگلیس، آمریکا و آلمان می برند، خجالت بکشند.

وی ادامه داد: 13 آبان یک جریان معمولی نیست بلکه 13 آبان شناسنامه ای است که واقعیت امر را منعکس می کند.

عبادی بیان داشت:  آنچه در شعارها وجود دارد که آغازی برای فروپاشی استکبار و غرب است، بسیار به جاست، اما مقدمات آن در معرفی 13 آبان خفته است.

وی اظهار داشت: فروپاشی استکبار جهانی، به ظاهر شدن حقیقتی که در 13 آبان پنهان شده، بستگی دارد، به هر میزانی که در خانواده ها، تریبون ها، آموزشگاه های آموزش و پرورش، دانشگاه و یا حوزه، بشود چهره ی واقعی استکبار را نشان داد به همان میزان به فروپاشی آن ها نزدیک شده ایم.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر شناسنامه استعمارگران ظاهر شود، جای بسیار شرمندگی است که کسانی با ادعای مسلمانی هنوز دنبال رو کسانی هستند که جنایت آن ها فوق تصور است.

وی یادآور شد:  13 آبان یک کلید رمز است که اگر شما، گویندگان و نویسندگان همه ی مطالب پنهان را بازگو کنید و به مخاطبان بگویید که این ها چه کاره هستند، به همان میزان به فروپاشی آن ها نزدیک شده ایم.

عبادی متذکر شد: بقای استکبار به خاطر شگردهایی است که در بحث های روانی و جنگ های تبلیغاتی مطرح می کنند، اما اگر از جنایات آن ها به صورت صحیح پرده برداری شود، دیگر استکباری باقی نخواهد ماند.

وی ادامه داد: تا رفع غفلت و بیداری افراد تحقق پیدا نکند، مستکبرین خود را به مانند انگل آویزان خواهند داشت و سایه ی شومشان بر روی سر مردم باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها