استاندار اردبیل گفت: استاندار اردبیل گفت: دانش آموزان و خصوصا بسیج دانش آموزی استان ظرفیت مناسبی برای مشارکت در امر کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند و از پتانسیل دانش آموزان بسیجی و انقلابی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی باید استفاده شود.
کد خبر: ۹۱۸۷۱۵۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

دانش آموزان فعال استان اردبیل در مقابله با آسیب های اجتماعی مشارکت می کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنام جو صبح امروز در نشست با اعضای ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش اموزی دانش آموزان بسیج و برگزیده علمی و فرهنگی استان تصریح کرد: دانش‌آموزان فعال در جامعه که در رده‌های مختلف علمی ، فرهنگی ، ورزشی و هنری فعالیت دارند لازم است در راستای مقابله با معضلات اجتماعی با مسئولان استان همکاری کنند.

وی افزود: دانش آموزان و خصوصا بسیج دانش آموزی استان ظرفیت مناسبی برای مشارکت در امر کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند و از پتانسیل دانش آموزان بسیجی و انقلابی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی باید استفاده شود.

بهنام جو حضور و مشارکت دانش آموزان در حوزه های اجتماعی را گامی مهم در راستای موفقیت در آینده عنوان کرد و افزود: دانش آموزان با حضور در موقعیت های مختلف اجتماعی با فنون مدیریت آشنا شده و در آینده می توانند فرد موثری برای کشور باشند.

وی گفت: دانش آموزان استان از درک بالایی برخوردار هستند و این موضوع در پاسخ هایی که در پرسش مهر بیان شده ، مشهود می باشد.

استاندار اردبیل افزود: دانش آموزان با شناسایی دقیق نیازمندی ها و طرح های لازم برای استان می توانند در تصمیم گیری های مهم تاثیر گذار باشند.

اکبر بهنام جو با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط مسئولان ارشد استانی در راستای رفع مشکلات اقتصادی و افزایش اشتغال و سرمایه گذاری ، آینده استان در زمینه رشد اقتصادی و اشتغال را امیدوارانه دانست.

بهنام جو افزود: فعال شدن واحدهای کارگاهی در شهرستان های کوچک استان ، راه اندازی واحدهای بزرگ از جمله صنایع تبدیلی ، گلخانه ای و بسته بندی آب، تلاش برای رونق گردشگری و ایجاد شهرک های جدید صنعتی از جمله اقداماتی است که در راستای رونق اقتصادی استان انجام گرفته است.

وی در این جلسه خواستار برگزاری نشست های بیشتر با دانش آموزان و دانش آموزان بسیجی و استفاده از نظرات این قشر در خصوص مسایل مختلف استان شد.

ارسال نظرات